Studio KOHE zostało założone przez Marcina Piwnickiego. Jego powstanie było naturalnym krokiem w karierze zawodowej Piwnickiego, który przez wiele lat pracował na stanowiskach creative directora w Artegence i Peppermint, a wcześniej art directora w m.in OS3 i Firefly Creation. Pracował dla polskich i międzynarodowych marek m.in: HBO, Nike, Adidas, HP, Nestle, Polkomtel, Aviva, Liberty, ING, Lech, mBank, Sodexo, KFC, Bonduelle, Zortrax. W swoim dorobku ma wiele branżowych nagród i wyróżnień. Udziela się jako juror w konkursach kreatywnych.
– KOHE specjalizuje się w tworzeniu unikalnych rozwiązań marketingowych z pogranicza online i offline – mówi Marcin Piwnicki. – I właśnie ta wszechstronność mojej firmy zainteresowała Randstad i doprowadziła do nawiązania ramowej współpracy.
Zobacz również
KOHE będzie wspierało firmę Randstad w opracowywaniu kampanii rekrutacyjnych w obszarach BTL i digital.
Do pierwszych klientów firmy należą: Studio produkcyjno-filmowe Add Sum, Sieć apartamentów Sleeping in Krakow i pracowania Inne Obrączki.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]