Van Rysel to marka stworzona przez Decathlon, która od początku istnienia bardzo mocno związana jest ze światem kolarstwa, a w proces tworzenia i testowania produktów zaangażowani są profesjonalni kolarze.
Zobacz również
Od 2022 roku Van Rysel wraca do UCI World Tour, dzięki partnerstwu z francuską drużyną kolarską COFIDIS. Współpraca ta pozwoli marce na dalszy rozwój oferty dedykowanej amatorom kolarstwa. Prace nad strojami dla zawodników COFIDIS trwały przez ostatnie pół roku. Dzięki możliwości korzystania z doświadczeń jednej z najlepszych kolarskich drużyn świata UCI World Teams, marka zyska cenną wiedzę, która będzie podstawą do udoskonalania produktów tworzonych dla klientów Decathlon.
– Odczuwamy wielką dumę ze względu na partnerstwo z zespołem COFIDIS, ugruntowujące pozycję marki Van Rysel w świecie kolarstwa na najwyższym poziomie – mówi Nicolas Pierron, lider projektu w marce Van Rysel. – Naszym celem jest budowa prężnie działającego projektu, który umożliwi zespołowi COFIDIS i jego zawodnikom korzystanie z najnowocześniejszych produktów. Współpraca ta to także możliwość dalszego udoskonalania naszych sprzętów, tak aby klienci Van Rysel mogli cieszyć się produktami kolarskimi najwyższej jakości – dodaje Pierron.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Rowery, odzież oraz akcesoria Van Rysel dostępne są w sklepach Decathlon i na decathlon.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing