Niecodzienne podejście do klimatu Świąt ma zwrócić uwagę klientów na różnorodność asortymentu i tysiące upominków w okazyjnych cenach.
Bohaterami 30 sekundowego spotu jest patchworkowa rodzina, która zbiera się wokół pianina, by przełamać tradycyjny kanon wspólnego kolędowania. Zamiast wzruszających nut “Cichej Nocy” lub typowo świątecznych hitów słyszymy rodzinną interpretację utworu „Misirlou” – muzycznego motywu przewodniego filmu Pulp Fiction. Co więcej, babcia rozpoczyna świąteczny występ od dźwięków płukania gardła. To inspiruje pozostałych członków rodziny do kolędowania w zupełnie niestandardowy sposób. Do wspólnej zabawy przyłączają się również dzieci oraz czworonożny pupil. W kontraście do nietradycyjnej kolędy widzimy mieszkanie pełne klimatycznych, bożonarodzeniowych dekoracji ze świątecznej oferty TK Maxx.
Zobacz również
Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director, w TK Maxx tak skomentowała tegoroczną kampanię: “Naszym niecodziennym podejściem do bożonarodzeniowego spotu chcieliśmy zainspirować klientów TK Maxx, by przy poszukiwaniu prezentów dla swoich bliskich sięgnęli po nieoczekiwane propozycje. To właśnie takie upominki będziemy w przyszłości wspominać przy wigilijnym stole. Wszyscy przecież pamiętamy ile radości i zabawy sprawiało nam odpakowanie tego zaskakująco wymarzonego prezentu. Nasze sklepy są pełne szalonych możliwości prezentowych w okazyjnych cenach, które pozwolą obdarować każdego członka rodziny. Mamy nadzieję, że pod jednym dachem klienci znajdą wszystko czego potrzeba, aby rozpieścić tych, których kochają.”
Kampania wystartowała z początkiem listopada i jest realizowana w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Niemczech. Głównymi kanałami komunikacji jest Internet oraz telewizja. Reżyserem spotu jest Andreas Nilsson (odpowiedzialny również za kultowe spoty Volvo z udziałem Jean Claude van Damme`a). Agencja Wieden+Kennedy Londyn jest autorem konceptu kreatywnego oraz odpowiada za produkcję video, Mindshare za zakup mediów, a Ogilvy PR za komunikację PR oraz social media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]