Każda kolejna edycja konkursu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W tym roku, spośród prawie 500 zgłoszeń, jury w składzie m.in.: Michał Kuś (Glamour), Agnieszka Wacław (Ray-Ban) i Marcin Kulak (ANSWEAR.com) wybrało 15 najbardziej utalentowanych osób, które w wielkim finale walczyły o główną nagrodę.
Finaliści otrzymali zestaw 3 modeli okularów marki Ray-Ban: Clubround, Aviator i New Wayfarer, a ich zadaniem było stworzenie kreatywnych kompozycji produktowych z okularami w roli głównej. Kreatywność, pomysłowość i profesjonalizm nadesłanych prac przeszły najśmielsze oczekiwania jurorów. “Zależy nam na poszerzaniu horyzontów, inspirowaniu do zabawy modą, ale przede wszystkim na podnoszeniu standardów. ANSWEAR to bardzo dynamiczna marka, która czerpie z nowości w każdym obszarze, w jakim działa, od logistyki po wyraz artystyczny zawarty w komunikacji marki.” – mówi Marcin Kulak – Head of Stylists w ANSWEAR.com.
Zobacz również
W konkursie zwyciężył Damian Szews – grafik i fotograf, którego koncepcja opierała się na wykorzystaniu w scenografii wyłącznie papieru i zaprezentowaniu zaskakujących możliwości, jakie daje ten materiał. Drugie miejsce zajął Robert Łosyk, artysta o nietuzinkowym podejściu do koncepcji, którego każda praca jest obrazem zapadającym głęboko w pamięć, a trzecie Paulina Kołaczek. ANSWEAR.com stale wspiera i inspiruje ludzi, dla których moda stała się pasją i sposobem na życie. Dlatego w przyszłym roku znów rozpocznie poszukiwanie młodych talentów i nowych sposobów prezentacji mody. Wszystkie tegoroczne prace konkursowe znajdują się na stronie.