Kolejna kampania LOWE WARSAW dla marki Tic Tac

Tic Tac po raz kolejny został partnerem muzycznego wydarzenia MTV EMA Pre-Party. Kampanię wizerunkowo-promocyjną, która wystartowała 22.09.2014 i potrwa do 26.10.2014 przygotowała agencja LOWE Warsaw.
O autorze
1 min czytania 2014-10-15

Kampania zachęca konsumentów marki Tic Tac do udziału w konkursie, w którym do zdobycia są pakiety VIP na galę MTV EMA w Glasgow, zaproszenia na imprezę Pre-Party Warsaw oraz słuchawki marki BEATS by Dr. Dre. Mechanizm konkursu został przygotowany wspólnie z VIACOM.

Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych w tym: tag on do spotu 30” emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, billboard promocyjny 45” oraz billboardy sponsorskie 8” emitowane w stacji MTV Polska, materiały POS oraz projekt limitowanej serii opakowań Tic Tac MTV EMA Pre-Party Warsaw. Dział DIGITAL agencji LOWE Warsaw przygotował platformę konkursową dostępną na tictac.pl oraz kreację display i rich media do kampanii online.

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum Polska. 

Więcej informacji o promocji Tic Tac MTV można znaleźć na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj