BNI jest największą organizacją rekomendacji biznesowych na świecie. Polski oddział raz w roku organizuje spotkanie swoich członków: właścicieli firm, osób zarządzających, managerów, dyrektorów handlowych, podczas którego dzielą się oni wiedzą i doświadczeniami w biznesie.
Growth Experts Academy 2017 odbywające się w hotelu Novotel Warszawa Centrum zgromadziło ponad 350 przedstawicieli biznesu. Zaaranżowaliśmy dla nich przestrzeń konferencyjną, gdzie odbyła się seria seminariów szkoleniowych. Jednocześnie zadbaliśmy o tę mniej oficjalną część spotkania, gwarantując uczestnikom przestrzeń do swobodnych rozmów i networkingu. Możliwość wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów to jeden z kluczowych aspektów spotkań BNI, a tym samym istotny element scenariusza tej konferencji – wyjaśnia Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu Berm Creative Production Group.
Zobacz również
Prelegentami podczas tegorocznej konferencji byli praktycy od lat związani z biznesem w Polsce i na świecie. Spotkanie otworzył Dyrektor Narodowy BNI Polska – Ryszard Chmura. Pierwszym prelegentem był Phil Berg, Asystent Dyrektora Narodowego BNI Wielka Brytania, który opowiedział o autorskim systemie spotkań 1na1. Następnie swoje pełne pozytywnej energii warsztaty mieli Michael Mayer, przedstawiciel BNI w Niemczech i Austrii, Terry Hamill, Dyrektor Narodowy BNI Portugalia i Yash Vasant Dyrektor Zarządzający BNI w Indiach. Ponad 8 godzin seminariów uzupełniły spotkania uczestników, którym towarzyszyła energetyczna muzyka.
Agencja Berm Creative Production Group odpowiedzialna była za przygotowanie projektu i realizację scenografii, aranżację przestrzeni oraz obsługę organizacyjną i techniczną, w tym z racji na obecność zagranicznych prelegentów, zapewnienie tłumaczy i sprzętu do obsługi tłumaczeń symultanicznych.
Sesji głównej 13 października towarzyszyły także spotkania grup regionalnych BNI. Za organizację wybranych 12 i 14 października także odpowiadała Agencja Berm.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za produkcję wydarzenia po stronie Agencji Berm odpowiadała Olga Zalewska, Project Manager z kilkuletnim doświadczeniem w branży event marketingowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing