Odpowiednio dobrany strój dodaje pewności siebie i poprawia samopoczucie. Dlatego, perfekcyjna stylizacja to nie tylko odpowiednio dobrane dodatki, ale również właściwa troska o ubrania. Aby wyglądać i czuć się świeżo, warto zadbać nie tylko o antyperspiracyjną ochronę, ale też o ochronę nowych stylizacji. NIVEA ma na tym polu doświadczenie, dlatego stworzyła linię NIVEA Invisible Black&White, nr 1[1] wśród dezodorantów dla kobiet, który od lat chroni białe i czarne ubrania Polek konsekwentnie pomagając w dbaniu o ich styl.
We wrześniu rusza już trzecia odsłona kampanii marki we współpracy z Mają Sablewską pod hasłem Odśwież swój styl z NIVEA Invisible Black&White Fresh. W ramach kampanii NIVEA zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym 10 osób wygra zakupy o wartości 2500 PLN pod okiem Mai Sablewskiej.
Zobacz również
Równolegle blogerki: Radzka, Cajmel, Styloly i Paula Jagodzińska wyłonią zwycięzców w konkursie digitalowymi i zaproszą ich do jednego z czterech miast Polski – Krakowa, Wrocławia, Poznania lub Lublina – na wspólne zakupy o wartości 1000 PLN.
Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać 4 proste kroki:
- Zakupić dowolny dezodorant NIVEA.
- Zarejestrować paragon na stronie www.nivea.pl.
- Wybrać towarzyszkę zakupów: Maję Sablewską lub jedną z czterech blogerek.
- Opisać swój sposób na odświeżenie jesiennej stylizacji.
Dodatkowo, Polki będą mogły odświeżyć swoją wiedzę o modzie rozwiązując quiz na stronie nivea.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampanii towarzyszy silne wsparcie w ATL, TVC z MS, OOH, prasie oraz digitalu. Za stworzenie konceptu oraz stronę digitalową kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, za zakup mediów – dom mediowy OMD, za komunikację PR – MSL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing