Kolejna odsłona kampanii Puma She Moves Us. W roli głównej Manuela Gretkowska, Ofelia i ambasadorki marki

O autorze
1 min czytania 2022-04-26

Marka PUMA powraca z kolejną edycją She Moves Us – globalnej inicjatywy skupiającej się na budowaniu kobiecej solidarności. W lokalnej odsłonie wystąpiły: pisarka Manuela Gretkowska, piosenkarka Ofelia. Bohaterki kampanii wzięły udział w video manifeście, w ramach którego stworzyły międzypokoleniową wypowiedź o potrzebie kobiecej jedności i o tym, co czasem staje jej na drodze. Towarzyszą im ambasadorki marki: Siostry ADiHD, Marta z Codziennie Fit i Sara James.

Punktem wyjścia najnowszej odsłony She Moves Us „Bez Porównania” jest zwrócenie uwagi na to, iż niekiedy powodem, dla którego kobiety nie są w stanie w pełni dostrzec swojego potencjału i wyjątkowości, jest to, że na każdym kroku się do siebie porównują. W manifeście, które stworzyły razem, Manuela Gretkowska i Ofelia nawołują inne kobiety do tego, aby się wspierały i wzajemnie umacniały swój indywidualizm.

Osobliwe, bezkompromisowe i zjawiskowe, Manuela Gretkowska i Ofelia, uosabiają cechy, których marka poszukuje w bohaterkach kampanii She Moves Us. Artystki nie boją się pokazywać w swojej twórczości tego, jakie naprawdę są i celebrują możliwość bycia sobą na wiele sposobów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Budowanie w kobietach poczucia jedności jest globalną misją She Moves Us. Chcemy je wspierać i pokazać jak wielki potencjał drzemie w każdej z nich. To ogromna przyjemność móc działać z tak inspirującymi postaciami jak Manuela Gretkowska i Ofelia. Ich twórczość oraz silna charyzma codziennie udowadniają kobietom, że życie w zgodzie z prawdziwym, autentycznym JA to nasza największa moc – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE w PUMA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez O F E L I A (@ofeliaigakrefft)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Koncepcję kampanii stworzyła agencja Pomysły, a jej realizacją zajął się dom produkcyjny Moon Films. Spot wyreżyserowała Marysia Makowska, zaś zdjęcia do kampanii wykonała Kasia Bielska. Za postprodukcję odpowiada RIOdePOST. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów. 

Lokalna odsłona jest przełożeniem kampanii globalnej, której twarzą jest Dua Lipa oraz grono ambasadorek marki PUMA. Platforma She Moves Us ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz prawa dziewcząt i kobiet na całym świecie. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom uprawnianie sportu. Jednym z partnerów jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.