TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kolejna odsłona kampanii Puma She Moves Us. W roli głównej Manuela Gretkowska, Ofelia i ambasadorki marki

O autorze
1 min czytania 2022-04-26

Marka PUMA powraca z kolejną edycją She Moves Us – globalnej inicjatywy skupiającej się na budowaniu kobiecej solidarności. W lokalnej odsłonie wystąpiły: pisarka Manuela Gretkowska, piosenkarka Ofelia. Bohaterki kampanii wzięły udział w video manifeście, w ramach którego stworzyły międzypokoleniową wypowiedź o potrzebie kobiecej jedności i o tym, co czasem staje jej na drodze. Towarzyszą im ambasadorki marki: Siostry ADiHD, Marta z Codziennie Fit i Sara James.

Punktem wyjścia najnowszej odsłony She Moves Us „Bez Porównania” jest zwrócenie uwagi na to, iż niekiedy powodem, dla którego kobiety nie są w stanie w pełni dostrzec swojego potencjału i wyjątkowości, jest to, że na każdym kroku się do siebie porównują. W manifeście, które stworzyły razem, Manuela Gretkowska i Ofelia nawołują inne kobiety do tego, aby się wspierały i wzajemnie umacniały swój indywidualizm.

Osobliwe, bezkompromisowe i zjawiskowe, Manuela Gretkowska i Ofelia, uosabiają cechy, których marka poszukuje w bohaterkach kampanii She Moves Us. Artystki nie boją się pokazywać w swojej twórczości tego, jakie naprawdę są i celebrują możliwość bycia sobą na wiele sposobów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Budowanie w kobietach poczucia jedności jest globalną misją She Moves Us. Chcemy je wspierać i pokazać jak wielki potencjał drzemie w każdej z nich. To ogromna przyjemność móc działać z tak inspirującymi postaciami jak Manuela Gretkowska i Ofelia. Ich twórczość oraz silna charyzma codziennie udowadniają kobietom, że życie w zgodzie z prawdziwym, autentycznym JA to nasza największa moc – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE w PUMA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez O F E L I A (@ofeliaigakrefft)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Koncepcję kampanii stworzyła agencja Pomysły, a jej realizacją zajął się dom produkcyjny Moon Films. Spot wyreżyserowała Marysia Makowska, zaś zdjęcia do kampanii wykonała Kasia Bielska. Za postprodukcję odpowiada RIOdePOST. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów. 

Lokalna odsłona jest przełożeniem kampanii globalnej, której twarzą jest Dua Lipa oraz grono ambasadorek marki PUMA. Platforma She Moves Us ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz prawa dziewcząt i kobiet na całym świecie. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom uprawnianie sportu. Jednym z partnerów jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.