fot. Adweek
Agencja Bardzo otrzymała brązowego Lwa za świąteczną reklamę przygotowana dla Allegro. „English for beginners” to minutowy filmik, który poruszył serca ludzi na całym świecie. O reklamie pisały także zagraniczne media m.in: NBC News, Independent czy Time.
Zobacz również
Mimo, że w reklamie nie wystąpił Mikołaj ani renifery, świąteczna reklama Allegro podbiła Internet przede wszystkim dlatego, że w przekonujący sposób opowiada wzruszającą historię zwykłego człowieka.
„English for beginners” była najpopularniejszą polską reklamą na YouTube w ubiegłym roku. Odtworzono ją ponad 13 milionów razy.
Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber otrzymały nagrodę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanie „Godzina jazdy na wózku”, w ramach której przygotowana została nietypowa godzina kursu jazdy. Zamiast samochodem kursanci poruszali się na wózkach inwalidzkich z charakterystyczną L-ką.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Według ekspertów wysoka liczba wypadków w tej grupie to wynik nieodpowiedniego przygotowania do roli kierowcy. Kurs jazdy, w zdecydowanej większości, przygotowuje jedynie do egzaminu, nie uczy jednak młodych osób pokory i nie przeceniania własnych umiejętności. Pomijana jest kwestia odpowiedzialności za innych uczestników ruchu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
FCB Warsaw otrzymało srebrnego Lwa w kategorii Lions Health-Health&Wellness za projekt „Smart Bell”.
Projekt powstał jako sposób na zmniejszenie liczby wypadków z udziałem jednośladów. Co roku takim wypadkom na polskich drogach ulega 4,5 tysiąca rowerzystów.
Smart bell to innowacyjny dzwonek rowerowy, który przy każdym użyciu, oprócz analogowego dźwięku alarmowego, uruchamia nadajnik radiowy. Przy pomocy technologii RDS system jest przekazywany do okolicznych odbiorników samochodowych, tak by ostrzec kierowców o nadjeżdżającym rowerze, nawet kiedy radio jest w trybie odtwarzania MP3.
Zobaczcie jak działa: