16 czerwca br. odbędzie się drugie z trzech wydarzeń zaplanowanych w ramach tegorocznej edycji konferencji Polzak Marketing. Tematyka spotkania to „Marketing rozwiązań w digitalu. Czego uczy nas pandemia?” Spotkanie odbędzie się, w formule online, udział jest bezpłatny. Zwieńczeniem Polzak Marketing 2021, będzie spotkanie poświęcone produkcji TV, które odbędzie się 23 czerwca. Na oba wydarzenia obowiązuje rejestracja na stronie onlineexperience.pl/POLZAKMARKETING2021.
Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.
Najbliższe spotkanie – 16.06.2021 o godz. 15:00 – 16:30 będzie poświęcone tematyce wykorzystania potencjału digital w marketingu, nowych usługach, nietypowych partnerach i szansach na przyszłość.
Zobacz również
O niestandardowych rozwiązaniach w digital marketingu powiedzą agencje Gameset, Fantasyexpo, Loyalty Point, Semahead, E-Contenta na bazie sukcesów swoich klientów – marek IKEA Group, KFC (AmRest), Black Red White, Grupa Żywiec. Panel dyskusyjny będzie składał się z 5 bloków tematycznych:
Temat 1: Jak szukać konsumentów o bardzo konkretnych potrzebach i budować ich zaangażowanie w digitalu?
Prelegenci:
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]
- Michał Rogowski, Head of E-Commerce and digital marketing Royal Canin – Mars
- Błażej Soniewicki, Managing Partner – E-Contenta
Temat 2: In-game Advertising czyli wyższy level komunikacji w gamingu. KFC na mapach CS:GO
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prelegenci:
- Kamil Górecki, CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo
- Justyna Oracz, Head of Communications – Fantasyexpo
Temat 3: Bez danych jesteś po prostu kolejną osobą ze swoją opinią – praktyczne przykłady wykorzystania wiedzy o klientach w IKEA
Prelegenci:
- Adam Nowak, Global Loyalty Leader – IKEA Group
- Dominik Zacharewicz – Managing Partner & Co-founder – Loyalty Point
Temat 4: Partnerstwo, precyzja i duże pieniądze – jak efektywnie lokować digital media mix z wykorzystaniem rozwiązań business intelligence. Semahead x BRW cooperation case study
Prelegenci:
- Edyta Frąckowiak, Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead
- Michał Karolczyk, Business Development & Marketing Director – Semahead
Temat 5: Gaming nowym digitalem. Innowacyjne rozwiązania w marketingu na przykładzie kampanii Warka Planet of Gamers
Prelegenci:
- Artur Molęda, Brand Manager – Grupa Żywiec
- Krzysztof Kiełpiński, Account Director – 2012 agency
- Piotr Bombol, Chief Strategy Officer – Gameset
Ostatnie wydarzenie tegorocznej edycji Polzak Marketing 2021, poświęcone produkcji TV, odbędzie się 23 czerwca, w godz. 15:00 – 16:30 w formule online. Będzie o tym, jak w produkcji wspierają nas technologie, kreatywność i relacje? Co pozwoliło utrzymać niemal taką samą aktywność producentów w 2020 roku, co w latach poprzednich? Co się zmieniło, co było inne?
Podczas panelu eksperci będą rozmawiać m.in. o wnioskach z Badania Producentów za rok 2020 – badania, które objęło 23 domy produkcyjne i 920 zrealizowanych produkcji.
Wśród prelegentów znajdą się:
- Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR
- Kacper Sawicki, Chief Executive Officer – Papaya Films
- Szymon Gruszecki, CEO / Co-Owner – Graffiti Films
- Magdalena Olak, Partner & Managing Director – OTO Film
Rejestracja na wydarzenia dostępna jest na stronie https://bit.ly/3t0Ej4d
Organizatorzy Polzak Marketing 2021:
- Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
- PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
Współorganizatorzy:
- Klub Agencji Eventowych SAR,
- Klub Producentów Reklamowych,
- Klub Ad Tech SAR
Partnerzy:
- Boostmeet,
- El Padre,
- Live Age,
- Lively,
- Media Services,
- Ministry of Creativity,
- Meeting Application,
- transmisjelive – produkcja tv i streaming
Patroni medialni:
- NowyMarketing.pl
- Magazyn PRESS
- Marketer+
- THINK MICE
- MeetingPlanner.pl
- TUgether – Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń