Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife

Właśnie rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej MetLife. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.
O autorze
0 min czytania 2015-04-13

Tegoroczną kampanię reklamową rozpoczynamy spotem wizerunkowym. W przekazie reklamy skupiamy się na potrzebach naszych klientów. To dzięki aktywnemu dialogowi z klientami tworzymy przyjazne produkty oraz poszukujemy prostych i najlepszych rozwiązań w zakresie obsługi. Podkreślamy również długoletnie doświadczenie marki w budowaniu trwałych oraz opartych na szacunku i trosce relacji z klientami. Jesteśmy dumni, że zaufało nam już 100 milionów osób na całym świecie – mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife w Polsce – Tak jak w ubiegłym roku, głównym bohaterem kampanii jest Snoopy – ambasador marki MetLife, postać z komiksu Fistaszki (Peanuts).

Emisja spotu reklamowego MetLife rozpoczęła się 5 kwietnia na antenach TVN, TVP1, TVP3, Polsat oraz na licznych kanałach tematycznych. Kampania widoczna jest również  w Internecie.