Paździórko posiada 6-letnie doświadczenie. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi oraz Havas Worldwide Warsaw. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Bank BPH, Cinema City, nc+, Nespresso, Orange, Peugeot, Philips, Visa. Za swoją pracę została nagrodzona KTR-em oraz Złotym Spinaczem.
WALK Digital to strategiczno-kreatywna agencja komunikacji marketingowej specjalizująca się w wykorzystywaniu kanałów szeroko pojętego digitalu. Agencja obsługuje na poziomie globalnym takie marki jak: Ceresit, Nickelodeon, Pattex. Lokalnie pracuje m.in. dla Sony Mobile i Grupy Adamed. Wykorzystując niestandardowe koncepcje, oparte na silnej strategii, agencja nie tylko regularnie pozyskuje nowe zlecenia, ale również zdobywa prestiżowe nagrody za wysokiej jakości kreację – tylko w 2015 roku otrzymała 5 statuetek KTR.
Zobacz również
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
- WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
- WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
- WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
- WALK Events – specjalizujący się w eventach.
- WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
- WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
- WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]