Golik w WALK Digital będzie odpowiedzialny za kluczowe działania w zakresie digitalu oraz content marketingu na europejskich rynkach dla marek Ceresit i Pattex – należących do firmy Henkel. Z branżą marketingową jest związany od 5 lat. Doświadczenie zdobywał realizując projekty dla takich marek jak: Citroën, Danone, nc+, Oragne, Orlen Oil, Peugeot, Sanofi Aventis, Storck.
WALK Digital to strategiczno-kreatywna agencja komunikacji marketingowej specjalizująca się w wykorzystywaniu kanałów szeroko pojętego digitalu. Agencja obsługuje na poziomie globalnym takie marki jak: Ceresit, Nickelodeon, Pattex. Lokalnie pracuje m.in. dla Sony Mobile i Grupy Adamed. Wykorzystując oryginalne koncepcje, oparte na silnej strategii, agencja nie tylko regularnie pozyskuje nowe zlecenia, ale również zdobywa prestiżowe nagrody za wysokiej jakości kreację – tylko w 2015 roku otrzymała 5 statuetek KTR.
Zobacz również
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
Walk Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing