…szerokiej widowni jako autor nieszablonowych sond ulicznych i pranków, które z miesiąca na miesiąc zyskują coraz więcej oddanych fanów.
– Bardzo się cieszę na współpracę z TalentMedia. To co było dla mnie najważniejsze przy wyborze partnera to zespół, który podchodzi do współpracy bardzo profesjonalnie, ma kreatywne zaplecze oraz doskonale czuje YouTube i obowiązujące na nim trendy, właśnie takiego partnera szukałem. Jestem pewny, że przed nami wiele ciekawych projektów, które zrealizujemy wspólnie dla klientów, i które spodobają się widowni i moim fanom – komentuje Bartek Karpowski, twórca kanału Bartek Usa.
Zobacz również
Sieć TalentMedia sukcesywnie się rozwija, na tę chwilę łączna liczba subskrypcji YouTuberów zrzeszonych w agencji przekroczyła 16 mln dając zasięg ponad 100 mln wyświetleń w miesiącu i ponad 400 milionów minut watchtime.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach