W ciągu czterech lat działalności marka zdołała podbić serca Polaków nie tylko w kraju, lecz także na całym świecie. Jest dzieckiem projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi ponad 370 tysięcy osób. Kolekcja ROMANTYZM to uzupełnienie dotychczasowej oferty Nadwyraz.com, w której Mickiewicz, Słowacki (pod postacią KOŁDRIANA), Krasiński i Norwid nie od dziś grają pierwsze skrzypce.
Najnowsza kolekcja przypadnie do gustu każdemu miłośnikowi literatury polskiej, zwłaszcza epoki romantyzmu. Te oryginalne produkty wyprodukowane od A do Ż w Polsce będą także doskonałym pomysłem na prezent dla maturzysty, nauczyciela lub ucznia – jako nagroda konkursowa czy na zakończenie roku szkolnego. Link do kolekcji: https://nadwyraz.com/romantyzm
Zobacz również
W kolekcji znajdziemy m.in. koszulkę ROMANTYZM, na której obok wieszczów narodowych pojawili się inni wybitni literaci, tacy jak Aleksander Fredro i Narcyza Żmichowska. Twórcy marki nie ograniczają się wyłącznie do literatury; kolekcja została wzbogacona o najwspanialsze postaci ze świata muzyki i malarstwa – Fryderyka Chopina, Jana Matejkę i Stanisława Moniuszkę.
Ciekawą propozycją jest koszulka JAK ŻYĆ? z wizerunkiem Stańczyka. Marka zainspirowała się dziełem jednego z najwybitniejszych polskich malarzy i postacią z “Wesela” Stanisława Wyspiańskiego. Trudne pytanie na trudne czasy na grafice Nadwyraz.com zadaje ostatni błazen Jagiellonów, uważany za symbol mądrości.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Niemal od początku działalności marka szeroko nawiązuje do postaci Adama Mickiewicza i Juliusza Słowackiego. Wizerunek poetów od teraz można znaleźć na pomysłowych skarpetach, które będą stanowić ciekawy element garderoby mola książkowego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcja ROMANTYZM, której premierę ogłoszono w kwietniu, przez cały 2022 rok będzie poszerzana o kolejne nowości. Marka właśnie pokazała nowe produkty z linii FRYDERYK CHOPIN, stworzonej we współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina.
Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” i odzwierciedla ono to, co znajdziemy w asortymencie firmy. Celem założycieli jest przekonanie Polaków, że język polski i literaturę można przedstawić w kreatywny i oryginalny sposób. Dlatego też na produkty trafiły grafiki wyjątkowo urokliwe, stworzone z humorem, często pełniące funkcję edukacyjną.