Z okazji współpracy marki Łomża i klubu ŁOMŻA VIVE Kielce przygotowywano szereg działań promocyjnych. Pierwszym z nich jest limitowana, prestiżowa kolekcja puszek inaugurująca 55 rocznicę klubu. Puszki dostępne będą w czterech unikatowych wariantach graficznych – prezentująca wyjątkowe postacie klubu, dedykowana kibicom, aktualnemu składowi drużyny oraz sponsorów. Wszystkie warianty są radlerami 0,0% o smaku grejpfrutowym.
– Jesteśmy częścią klubu i chcemy razem świętować każdą, wyjątkową chwile. Z okazji 55 rocznicy klubu wyprodukowaliśmy dla fanów unikatową serię produktów, które mamy nadzieję umili wszystkim najbliższe rozgrywki. A my? Gramy razem! – powiedziała Jagoda Iwańczuk, prezes VAN PUR S.A.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Edycja limitowanych puszek będzie dostępna jako prezent dla kibiców, wspierających zespół w trakcie pierwszych meczów, a także w konkursach organizowanych razem z klubem Łomża Vive Kielce i w wybranych sieciach handlowych.