Komiksy autorstwa Andrzej Rysuje na puszkach Okocim Jasne

Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.
O autorze
1 min czytania 2022-12-01

Projekt jest odpowiedzią na potrzeby młodych pełnoletnich konsumentów, którzy szybko nudzą się, nie lubią rutyny i wśród których aż 92% chce doświadczać nowych rzeczy*.

Każda puszka przedstawia zabawną, piwną historię. Konsumenci mogą kupić pojedyncze puszki i wybrać ulubiony komiks lub dać się zaskoczyć kupując 4-pack, w którym komiksy zmieszane są losowo i widoczne dopiero po zdjęciu folii. To niespotykane i pierwsze tego rodzaju opakowanie na rynku.

Aby zrealizować ten wyjątkowy projekt potrzebowaliśmy nawiązać współpracę z kimś, kto jest odważny a jednocześnie  w zabawny i przenikliwy sposób komentuje rzeczywistość. Bez wahania skontaktowaliśmy się z Andrzej Rysuje, który stworzył dla marki Okocim komiksy z piwnym akcentem. Dzięki tej współpracy nasi konsumenci oprócz przyjemnej goryczki oraz chmielowego aromatu mogą zebrać, niebanalną kolekcję puszek – mówi Aleksandra Sitniak, starszy specjalista ds. marketingu Carlsberg Polska.

Andrzej Rysuje, to rysownik, twórca komiksów i satyryk. Inspirację czerpie często z informacji w mediach, które niezwykle trafnie i z przymrużeniem oka komentuje, przedstawiając w postaci zabawnych rysunków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Kolekcja dla marki Okocim składa się z 4 komiksów, jednak nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – dodaje Aleksandra Sitniak.

* IRCenter, Raport Młodzi dorośli 2021

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się