Kompania Piwowarska uruchamia „Strefę kapitalnej imprezy” w Carrefourze

Kompania Piwowarska uruchamia w warszawskim sklepie Carrefour projekt „Strefa kapitalnej imprezy”. Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack.
O autorze
1 min czytania 2020-10-21

Przygotowana przez agencję Altavia specjalna efektowna zabudowa oddająca imprezowy charakter marki piwa Captain Jack i mająca na celu zwrócenie uwagi klientów, stanęła w Carrefourze przy warszawskim Rondzie ONZ. Projekt zabudowy wyróżnia się w sklepie poprzez zastosowanie kombinacji metalu, pleksi oraz specjalnie zaprojektowanej gry światłem. W projekcie wyeksponowana została piracka papuga oraz podświetlana mapa. „Strefa kapitalnej imprezy” skierowana jest do młodych ludzi prowadzących aktywne życie towarzyskie. Wizualizacja strefy nawiązuje do elementów, charakterystycznych dla marki Captain Jack.

–„Strefa kapitalnej imprezy” okazała się bardzo ciekawym i dość wymagającym projektem, który ewoluował od bardzo prostej zabudowy w założeniach, do mocno niestandardowej zabudowy w wersji premium w końcowym efekcie – mówi Dariusz Kopczyński, senior producer, Altavia Polska.

– Projekt był także dla mnie sporym wyzwaniem, z powodu zupełnie nowatorskiej koncepcji, co wymagało mojej ścisłej współpracy zarówno z agencją, jak i zespołem zarządzającym marką. Cieszę się, że udało nam się osiągnąć wspólnie spektakularny efekt – mówi Karolina Wojciechowska, kierownik ds. Zarządzania Kategorią i Rozwoju Handlu w Kompanii Piwowarskiej.

Altavia współpracuje z Kompanią Piwowarską od ponad 7 lat, realizując projekty dla dużej części brandów z jej portfolio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wraz ze „Strefą kapitalnej imprezy” w tym samym Carrefourze (Warszawa, Rondo ONZ) ruszył inny pilotażowy projekt związany z należącą do Kompanii Piwowarskiej marką piwa Książęce, dla którego agencja Altavia także przygotowała specjalną zabudowę regału z użyciem drewna i miedzianych rurek kojarzących się z tradycyjnym, rzemieślniczym warzeniem piwa. Również ten projekt może zostać rozszerzony na inne sklepy sieci Carrefour i innych sieci handlowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing