Kompania Piwowarska otrzymała w tym roku Srebrny Listek CSR za działalność operacyjną, w której firma uwzględnia wszystkie kluczowe rozwiązania normy ISO 26000, bazuje na najlepszych lokalnych i globalnych praktykach zarządczych i stosuje międzynarodowe standardy. Istotnym elementem zarządzania jest także system zarządzania etyką oraz najwyższe standardy zarządzania personelem.
Od pierwszej edycji zestawienia Kompania Piwowarska otrzymała: pięć Srebrnych Listków CSR, pięć Złotych Listków CSR i Super Złoty Listek CSR.
Zobacz również
Aby wziąć udział w zestawieniu, firmy musiały wypełnić ankietę online opracowaną na podstawie wytycznych normy ISO 26 000. W tej edycji plebiscytu oceniano działania firm w obszarach zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego (ang. Environmental, Social and Governance, ESG). Ze względu na sytuację na rynku oraz zaangażowanie firm i organizacji na rzecz Ukrainy, tygodnik ocenił również te działania. Pytania dotyczące wsparcia dla Ukrainy i uchodźców były jednym z dwóch obszarów realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG’s). Drugim były kwestie odpowiedzialnej konsumpcji: pkt 12 SDG oraz klimatu pkt 13 SDG.
Do 11. edycji plebiscytu zgłosiło się 126 firm. Projekt powstał we współpracy z partnerami merytorycznymi: firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności