W rankingu sklasyfikowanych zostało sto najczęściej odwiedzanych platform e-commercowych. Ocenione zostały pod kątem intuicyjności i łatwości dokonywania zakupów. Ewaluacji poddana została cała ścieżka zakupowa, od momentu wejścia na kartę wybranego produkt, założenia konta, wyboru sposobu dostawy i płatności, podsumowania zamówienia, aż po wsparcie klienta.
W przygotowanym zestawieniu Komputronik znalazł się na siódmym miejscu.
Zobacz również
– Obecność naszej marki w TOP 10 polskich sklepów e-commerce to dla nas ogromne wyróżnienie, ale też motywacja do dalszej pracy, by za rok poprawić swoją pozycję. Ten raport wyraźnie pokazuje, że sklepy, które zapewniają̨ swoim klientom przemyślany i intuicyjny proces zakupowy zyskują̨ znaczną przewagę̨ konkurencyjną. Jeszcze w tym roku planujemy wdrożyć kolejne rozwiązania, które z pewnością poprawią komfort zakupów w naszym sklepie – mówi Karol Tokarski, dyrektor e-commerce Grupy Komputronik.