Po wielu miesiącach stagnacji spowodowanej pandemią COVID-19 Komputronik ponownie otwiera nowe sklepy stacjonarne. Marka decyduje się przede wszystkim na lokalizacje w średnich miastach, bezpośrednio przy ulicy.
– Mając na uwadze obostrzenia, jakie obowiązywały nas w czasie lockdownu, otwieramy nasze salony w miejscach, w których niezależnie od rozwoju sytuacji epidemicznej, będziemy mogli normalnie działać. Wraz z nowymi otwarciami chcemy zmienić także format naszych sklepów, tak aby jeszcze bardziej odpowiadały potrzebom naszych klientów. W dużych miastach większość klientów wciąż wybiera galerie handlowe, dlatego planujemy pozostać w najlepszych lokalizacjach, również dzięki relokacjom w ramach tych samych galerii, jak to miało miejsce kilka tygodni temu we Wrocławiu. Jesienią planujemy otwarcie kolejnego salonu w Warszawie – pierwszego po kompleksowym remodelingu – komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sieci Sprzedaży Komputronik
Zobacz również
Czego mogą spodziewać się klienci w nowych salonach? Wyraźnie wyeksponowanych stref z najpopularniejszym sprzętem – laptopy, smartfony i komputery stacjonarne z dedykowaną strefą gamingową. W salonach klienci znajdą także osobną strefę przybliżającą urządzenia smart home, a także strefę usług, z których klienci mogą skorzystać na miejscu w salonie.
Otwarciu nowych salonów towarzyszą zawsze specjalne akcje promocyjne, które wzbudzają ogromne zainteresowanie. Tak było też w sklepie we wrocławskim centrum handlowym Magnolia, gdzie promocje na sprzęt i usługi sięgały 50% ceny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]