Komputronik wybiera w przetargu agencję Ancymony

W efekcie wygranego przetargu, Ancymony zaczynają współpracę z marką Komputronik. Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę kanałów głównego brandu marki Komputronik na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
O autorze
1 min czytania 2023-06-05

Komputronik to prężnie działająca firma z sektora IT, klasyfikowana w pierwszej dziesiątce największych spółek teleinformatycznych na polskim rynku.

– Jak komunikować radość z technologii w sposób maksymalnie przyciągający uwagę, trafiający do pokolenia Z i Millenialsów jednocześnie? Podeszliśmy do tego po ancymońsku. Już sama nasza prezentacja przetargowa wywołała burzę emocji. Co to za niestandardowy, ekscytujący pomysł? Już niedługo będzie można się przekonać, śledząc socialmediowe profile Komputronik – komentuje Katarzyna Borowiec, senior digital specialistka w agencji Ancymony.

– Podczas przetargu agencja Ancymony urzekła nas nietuzinkowym i odważnym pomysłem, którego wdrożenie, mamy nadzieję, pomoże nam być jeszcze bliżej z naszymi odbiorcami i nadać nieco więcej odwagi oraz wyrazistości tonality Komputronik w social mediach – mówi Paulina Pytel, community manager, Komputronik.

Agencja Ancymony odpowiada za obsługę oficjalnych kanałów społecznościowych marki (Facebook, Instagram, Twitter), moderację grup dyskusyjnych oraz za influencer marketing.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj