Zmiany personalne wynikają ze strategii firmy, która w nowym roku budżetowym będzie kłaść większy nacisk na promocję wybranych kategorii produktowych: laptopów, smarthome i GSM oraz na standaryzację działań marketingowych dla całej Grupy Komputronik.
Agnieszka Voelkel w ramach obowiązków będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz zarządzanie zespołem brand managerów. W jej kompetencjach będzie także koordynacja działań marketingowych, w tym planowanie i zarządzanie budżetem, planowanie mediów oraz bieżące monitorowanie realizacji kampanii dla Grupy Komputronik. Poprzednio w Komputronik odpowiedzialna była za PR i komunikację wewnętrzną oraz komunikację usług finansowych i komplementarnych. Wcześniej swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. dla Tequila/TBWA i takich klientów jak Żubr, Lech Pils, Tyskie czy Nivea.
Zobacz również
Damian Rubik na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację prac zespołu marketingowego, dedykowanego do szczególnego wsparcia promocji produktów dywizji mobilnej (laptopy i GSM). W ramach obowiązków służbowych będzie także współtworzył strategię marketingową Komputronik oraz zajmował się planowaniem i egzekucją działań w mediach. Do jego obowiązków należeć będzie także prowadzenie kampanii reklamowych i promocji zwiększających efektywność sprzedaży produktów mobilnych i rozpoznawalności marki Komputronik. Wcześniej zajmował stanowisko brand managera, na którym zajmował się planowaniem i realizacją kampanii ATL, BTL, SEM, RTB.
Zarówno Agnieszka Voelkel jak i Damian Rubik związani są z Grupą Komputronik od 2017 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]