Komputronik wzmacnia dział marketingu

Agnieszka Voelkel objęła stanowisko group marketing managera, a Damian Rubik został senior brand managerem w Komputronik.
O autorze
1 min czytania 2021-03-31

Zmiany personalne wynikają ze strategii firmy, która w nowym roku budżetowym będzie kłaść większy nacisk na promocję wybranych kategorii produktowych: laptopów, smarthome i GSM oraz na standaryzację działań marketingowych dla całej Grupy Komputronik.

Agnieszka Voelkel w ramach obowiązków będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz zarządzanie zespołem brand managerów. W jej kompetencjach będzie także koordynacja działań marketingowych, w tym planowanie i zarządzanie budżetem, planowanie mediów oraz bieżące monitorowanie realizacji kampanii dla Grupy Komputronik. Poprzednio w Komputronik odpowiedzialna była za PR i komunikację wewnętrzną oraz komunikację usług finansowych i komplementarnych. Wcześniej swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. dla Tequila/TBWA i takich klientów jak Żubr, Lech Pils, Tyskie czy Nivea.

Damian Rubik na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację prac zespołu marketingowego, dedykowanego do szczególnego wsparcia promocji produktów dywizji mobilnej (laptopy i GSM). W ramach obowiązków służbowych będzie także współtworzył strategię marketingową Komputronik oraz zajmował się planowaniem i egzekucją działań w mediach. Do jego obowiązków należeć będzie także prowadzenie kampanii reklamowych i promocji zwiększających efektywność sprzedaży produktów mobilnych i rozpoznawalności marki Komputronik. Wcześniej zajmował stanowisko brand managera, na którym zajmował się planowaniem i realizacją kampanii ATL, BTL, SEM, RTB.

Zarówno Agnieszka Voelkel jak i Damian Rubik związani są z Grupą Komputronik od 2017 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj