Krok 1 – Dla tych, którzy… są ciekawi!
Teaser kampanii sprzedażowo-wizerunkowej firmy Komputronik wystartował 23 października 2017 roku. W ośmiu największych aglomeracjach w Polsce przechodnie, kierowcy i pasażerowie komunikacji miejskiej mogli zobaczyć outdoorowe kreacje związane z nowym sposobem komunikacji marki pod nazwą „Dla tych, którzy…”.
Część kampanii przeznaczona była także dla internautów. Dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły, uruchomiona została specjalnie zaprojektowana strona www.dlatychktorzy.pl. Internauci za jej pośrednictwem mogli wziąć udział w konkursie z wartościowymi nagrodami z różnych kategorii produktowych sklepu Komputronik.
Zobacz również
Krok 2 – Dla tych, którzy… lubią być na bieżąco! (case study)
6 listopada zagadka została rozwiązana. W sieci pojawiła się informacja, że za tajemniczą akcją kryje się firma Komputronik, a na billboardach i citylightach w 8 miastach Polski rozpoczęła się właściwa kampania sprzedażowa. Zdradzamy kulisy nowego wizerunku polskiego lidera branży IT, który znacząco poszerzył asortyment i ofertę.
Nowa kampania to nie tylko działania outdoorowe i dedykowana strona internetowa. Komputronik planuje także reklamy kinowe, akcje radiowe oraz niecodzienne działania PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kreację dla firmy Komputronik przygotowała Agencja Albedo Marketing, a za PR akcji odpowiedzialna jest Agencja Q&A Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing