Hasło kampanii wcześniej było wykorzystywane w spotach radiowych adresowanych do kierowców autobusów i samochodów ciężarowych. Grupą docelową nowej odsłony kampanii są kierowcy samochodów osobowych, zaś jej celem jest poinformowanie o wprowadzeniu nowego systemu poboru opłat drogowych e-TOLL, przedstawienie głównych zasad jego funkcjonowania oraz zalet i udogodnień dla użytkowników odcinków autostrad A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica.
Działania w mediach obejmują: TV, radio, digital, outdoor, materiały drukowane, produkcję standów na bramki autostradowe oraz kampanię w aplikacji drogowej Yanosik. W ramach kampanii powstał m. in. spot telewizyjny „Komu w drogę, temu e-TOLL”. Akcja spotu rozgrywa się na bramkach autostradowych, a w role głównych bohaterów wcielili się: utytułowany kierowca rajdowy Leszek Kuzaj oraz Gosia Rdest – pierwsza i jak dotąd jedyna Polka uczestnicząca w wyścigach samochodowych W Series.
Zobacz również
– Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie po raz kolejny zyskało uznanie ze strony Ministerstwa Finansów. Możliwość współpracy z klientami, którzy są profesjonalni pod każdym względem, wiedzą, czego chcą i mają z góry jasno określone standardy oraz zasady współpracy to dla nas nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim przyjemność – mówi Tadeusz Cymer, wiceprezes zarządu w Yellow Crocodiles.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Za jej kreację odpowiada Yellow Crocodiles, natomiast realizację spotu powierzono domowi produkcyjnemu Filmokracja. To nie pierwsza współpraca Yellow Crocodiles z Ministerstwem Finansów. W 2015 r. agencja reklamowa z Katowic zrealizowała kampanię „Biało-czerwoni biorą paragony”, której głównym elementem był również spot wideo, emitowany we wszystkich głównych kanałach publicznych i komercyjnych oraz kinach, a także spot radiowy, który można było usłyszeć w Polskim Radiu, RMF FM czy Radiu ZET.
Słuchaj podcastu NowyMarketing