We wtorek 8 stycznia o godzinie 16:00 w muzycznym Studiu Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej zagrają zwycięzcy konkursu ŠKODA Auto Muzyka: Natalia Lubrano, Fluktua, Michał Wendeker, Olga Matuszewska, Miss God, Maja Olenderek, Ensemble, The Rookles, Zuzanna and Overdriven, Zuza Nagiel oraz Eugeniusz Kowalski. Koncert poprowadzi Piotr Stelmach. Czeka nas wyjątkowe wydarzenie muzyczne, podczas którego będziemy mogli zobaczyć jak najciekawsi młodzi polscy artyści prezentują się na scenie.
Zobacz również
Dzięki streamingowi live na stronie www.skodaautomuzyka.pl wszyscy zainteresowani będą mogli uczestniczyć w tym koncercie. Materiał muzyczny zarejestrowany w studiu będzie również retransmitowany w najbliższych audycjach naszych jurorów w radiowej Trójce.
Poza nagrodą główną w postaci koncertu, przewidziano także wyróżnienie od publiczności, przyznane przez internautów. Jego laureat, Eugeniusz Kowalski, otrzymał możliwość nagrania profesjonalnego teledysku.
Na stronie internetowej konkursu ŠKODA Auto Muzyka istnieje możliwość przesłuchania wszystkich zwycięskich utworów. Ponadto, na blogu poświęconym akcji zamieszczone zostały wywiady z wykonawcami, którzy dzięki najlepiej ocenianym kompozycjom zdobyli tytuły „Zespołu Tygodnia”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
ŠKODA Auto Muzyka to konkurs, który wyłonił najlepszą muzykę do słuchania podczas jazdy samochodem. Wykonawcy wysyłali swoje zgłoszenia już od 1 września 2012 roku. Podczas trwania całej akcji do organizatora zgłosiło się 880 zespołów i zgromadzono 1666 utworów z różnych gatunków muzycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs ŠKODA Auto Muzyka podzielony został na dwa etapy. W pierwszym z nich udział wzięli internauci, którzy poprzez głosowanie wyłonili sto najciekawszych utworów.
W drugim etapie wybrane kompozycje były już oceniane przez specjalne jury: Piotra Metza, Andrzeja Smolika, Piotra Stelmacha, Agnieszkę Szydłowską, Michała Urbaniaka i Wojciecha Waglewskiego. Jurorom przekazano iPady ze specjalną aplikacją do głosowania, a także samochody, którymi jeździli i słuchali piosenek wybranych artystów.
Po trwającym 4 tygodnie II etapie wybranych zostało dziesięć najlepszych zespołów.
Akcję ŠKODA Auto Muzyka realizowano w ramach programu rekomendacji ŠKODA. Wiesz co dobre! Za jej kompleksową realizację odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Całości towarzyszyła kampania reklamowa w radiu i Internecie.