Specjalny balon o godz. 20:15 z plaży nad Wisłą wzniósł się w powietrze, a w nim Pezet i Onar dali 30 minutowy koncert. Można go było oglądać na dedykowanym streamie na Facebooku 2020.label, z otwartej strefy „Obserwatorium” mieszczącej się na Barce Kurier oraz w strefie VIP w La Playa Music Bar. W trakcie koncertu po raz pierwszy można było usłyszeć utwór „20 to już nie 04” (The Returners CloudsFest Remix). Ten remix posłuży jako inspiracja do specjalnego wideo relacjonującego pierwszy przystanek festiwalu.
Balon Clouds Fest wyląduje jeszcze w 3 miastach Polski: 17 lipca w Gdańsku, 14 sierpnia we Wrocławiu oraz 25 września w Krakowie. O kolejnych artystach Clouds Fest oraz pozostałych szczegółach, organizatorzy będą na bieżąco informować na profilach 2020.label oraz na dedykowanych wydarzeniach na Facebooku. Z wszystkich 4 koncertów powstanie materiał wideo inspirowany danym koncertem oraz utworami artystów Clouds Festiwal zremiksowanymi przez producentów 2020.label.
Zobacz również
Za stronę muzyczną Clouds Fest sponsored by glo™, w tym: line-up, booking, produkcję wykonawczą odpowiadaja agencja Revolume. Za dystrybucję muzyki i opieka artystyczną nad projektem odpowiada wytwórnia 2020.
Partnerem mediowym całego festiwalu jest Newonce. Redakcja Newonce będzie relacjonować wydarzenia z backstage wszystkich koncertów. Na antenie newonce.radio, w specjalnej audycji pojawią się wywiady z artystami, którzy wystąpią na Clouds Fest.
180heartbeats +JUNG v MATT odpowiada za koncept kreatywny wydarzenia i materiałów sponsorskich, aktywacje dla konsumentów i całą komunikację w kanałach social mediowych. Za produkcję fabularyzowanego contentu z eventów, wykorzystującego dane utwory artystów odpowiada dom produkcyjny Shootme. Komunikacja Clouds Fest jest wspierana przez kontent influencerów, który został opracowany przez 180heartbeats we współpracy z agencją Lettly.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing