Design Thinking to jedna z najbardziej efektywnych, metod projektowych prowadząca do tworzenia innowacyjnych rozwiązań, m.in. w zakresie tworzenia przełomowych produktów, usług, procesów, technologii, metod organizacyjnych, strategii marketingowych, elementów planowania i projektowania przestrzeni publicznej, jak również rozwiązywania problemów napotykanych w codziennym życiu. Wypracowane za jej sprawą rozwiązania stanowią rozsądną strategię biznesową i są technologicznie możliwe do realizacji.
Tematem przewodnim wydarzenia będzie zastosowanie narzędzi Design Thinking w biznesie i związane z nim światowe trendy i kierunki rozwoju wpływające na wdrażanie zmian i usprawnień, budzenie kreatywności i zaangażowania pracowników. Konferencja ma charakter interdyscyplinarny. Jest skierowana m.in. do Prezesów, Właścicieli przedsiębiorstw, Członków Zarządu, Dyrektorów ds. R&D, UX Designer, Konsultantów Biznesowych, Projektantów i planistów przestrzeni publicznej, Specjalistów ds. Marketingu, Specjalistów ds. Sprzedaży, Specjalistów ds. HR, Trenerów wewnętrznych, Specjalistów ds. finansów, Pracowników Działów IT, Pracowników Agencji Kreatywnych, Pasjonatów metody Design Thinking, chcących wzbogacić swój dotychczasowy warsztat umiejętności w zakresie myślenia projektowego.
Zobacz również
ORGANIZATOR: LANGAS GROUP, ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa, tel: + 48 (22) 696 80 20
REJESTRACJA DESIGN THINKING SUMMIT
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
LINK DO BROSZURY INFORMACYJNEJ W FORMACIE PDF
Słuchaj podcastu NowyMarketing