…pracowników branży kreatywnej i członków działów marketingu, którzy chcieliby nabyć nowe umiejętności i wykorzystać je w swojej pracy.
I DESIGN to 3 dni inspirujących warsztatów i wykładów. Prelegentami będą przedstawiciele różnych branż – finansowej, kreatywnej, technologicznej, których codzienne aktywności związane są z myśleniem kreatywnym i wdrażaniem innowacji. Na co dzień mają styczność z kreowaniem twórczych i skutecznych rozwiązań dla swoich biznesów.
Zobacz również
Na uczestników czeka ponad 10 wykładów i 8 warsztatów promujących metodykę Design Thinking oraz nieszablonowe myślenie w pracy projektowej. Przedstawiciele między innymi takich firm jak PwC , Publicon , Brand24 czy IBM podzielą się swoją praktyczną wiedzą i pokażą konkretne narzędzia przydatne w pracy.
Design Thinking polega na generowaniu pomysłów i tworzeniu innowacyjnych, niestandardowych pomysłów, odpowiadających na rzeczywiste potrzeby użytkowników. Elementem wyjaśniającym zastosowanie tej metody będzie także gra miejska, która odbędzie się 9 maja. Uczestnicy w ciekawy i aktywny sposób poznają założenia metodyki.
Zainteresowanych zapraszamy do śledzenie naszego fanpage’a, na którym pojawią się informacje na temat prelegentów i zapisów: fb.com/idesigndays
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing