Podczas konferencji INNOVATION zostaną przedstawione realne przykłady innowacji, które w ostatnim czasie zostały wdrożone w marketingu i komunikacji. Prezentacja najciekawszych case studies pionierskich projektów, nowych idei i niezwykłych rozwiązań ma cel edukacyjny i inspirujący do myślenia o innowacjach oraz ich wdrażania. FUTURE THINKING zostanie zaprezentowane przez ekspertów i innowatorów z całego świata oraz wyróżnionych złotą statuetką w Konkursie Innovation. W specjalnie przygotowanej strefie będzie można poznać startupy wyróżnione w projekcie Startup Program.
Konferencja INNOVATION to studia przypadków, które w trzech blokach odsłonią innowacyjne procesy, punkty widzenia i projekty:
Zobacz również
1. COLLABORATION
Przykłady wielkich innowacyjnych projektów, które powstały dzięki otwartemu podejściu do ludzi, procesów i myślenia. Multidyscyplinarne środowisko z wieloma różnymi perspektywami dostarcza nieoczekiwanych pomysłów. Magia innowacji dzieje się właśnie tutaj.
2. ALWAYS BETA
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
„Postęp jest lepszy niż doskonałość”. Wypróbuj, eksperymentuj i pozwól sobie na błędy. Wielkie rzeczy rodzą się z tych nieoczekiwanych rzeczy. Podzielimy się inspirującymi historiami małych i spektakularnych niepowodzeń, które doprowadziły do innowacyjnych rozwiązań.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. INNOVATION FOR GOOD
Innowacje, które zmieniły świat na lepsze lub zmieniły jakość życia ludzi. Przeanalizujmy te przypadki / historie, w których ludzie / biznes / kraje czerpią korzyści z innowacji.
Prelegentami konferencji Innovation będą: Andres Vergara (International Creative Director z McCann Rumunia), Jason Romeyko (Global Creative Director, Serviceplan z Austrii), Edwin Garcia (Dyrektor Generalny w Idea to Beta z Meksyku), Aleksandra Samulewicz (Vice President of Reduced Risk Products w Philip Morris, Szwajcaria), Igor Lutz (Założyciel BBDO w Moskwie), Paulo Areas (Generalny Dyrektor Kreatywny w Ogilvy & Mather w Hiszpanii), Christoph Duscynski (Global Strategy Director w Blue449, Londyn).
Podczas konferencji zostanie także wręczona nagroda dla najlepszego startupu, zwycięzcy projektu Startup Program.
Konferencja odbywa się 24 kwietnia w Reducie Banku Polskiego w Warszawie. Szczegóły dotyczące konferencji można znaleźć na stronie: www.innovation.sar.org.pl