W czasie konferencji zostaną zaprezentowane najciekawsze case studies pionierskich projektów, nowych idei i niezwykłych rozwiązań oraz światowe trendy. Celem Innovation jest edukacja i inspirowanie do myślenia o innowacjach oraz ich wdrażania. Wśród prelegentów znajda się między innymi gwiazda z USA Troy Hitch, global chief innovation officer z Proximity Worldwide, George Nolis co-founder ze słynnej agencji gamingowej Battlenet czy laureat wielu międzynarodowych nagród Miahi Colbat, school director of St. Brendan`s School of Innovation. W czasie konferencji dodatkowym źródłem wiedzy o nowoczesnych i odważnych rozwiązaniach będzie prezentacja zwycięskich projektów konkursu Innovation oraz specjalna strefa dla najciekawszych startupowców wyłonionych w konkursie Startup Program. Innovation to future thinking, praktyka (nie teoria) i nieszablonowe podejście do biznesu oraz marketingu.
Konferencja Innovation to trzy bloki: Innovation for good, w którym prelegenci będą szukać odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące wpływu innowacji na codzienne życie, Gamification of life, gdzie zostaną zaprezentowane przenikające do naszej rzeczywistości obszary z gier video oraz Technology hacking reality, w której Adam Heartle, specjalista od spraw bezpieczeństwa w sieci, redaktor naczelny serwisu ZaufanaTrzeciaStrona.pl, na żywo będzie hakował nasze umysły i telefony.
Zobacz również
Szczegóły dotyczące wydarzenia, a także bilety dostępne są na stronie www.innovation.sar.org.pl. Do końca marca obowiązuje tańsza pula biletów.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry Polska
Sponsorzy: AMS, WP, Nielsen,
Partnerzy: Kukbuk, VRFACTORY, Grupa MU
Partner technologiczny: LG
Patroni medialni: NowyMarketing, PRoto, Marketer Plus, Brief, Press, ThinkThank
Audytor Konkursu: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing