Szukasz wydarzenia, z którego wyciągniesz praktyczną wiedzę? Masz dość konferencji złożonych z wystąpień pełnych ogólników, z których wynosisz co najwyżej identyfikator?
„Konkretnie o marketingu i sprzedaży” to konferencja organizowana pod szyldem agencji Artura Jabłońskiego digitalk, w trakcie której jej eksperci oraz zaproszeni goście podzielą się wiedzą z kluczowych obszarów dla rozwoju działań marketingowych i sprzedażowych – od zarządzania przez tworzenie powtarzalnych procesów, rekrutację, automatyzację po oczywiście samo planowanie i konfigurowanie kampanii. Wydarzenie odbędzie się 22 kwietnia br.
Zobacz również
Co wyróżnia konferencję „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”?
- Każda prezentacja oparta będzie na autorskich case studies – poznasz wyniki kampanii od osiąganych liczb po schematy i harmonogramy działań, które do nich doprowadziły.
- Na konferencji wystąpią wyłącznie praktycy – pracownicy i współpracownicy digitalk, zaproszeni goście – zajmujący się na co dzień tematami, które poruszą.
- Poruszymy tematy z różnych obszarów marketingu i sprzedaży – nie tylko od strony merytoryki kampanii, ale również – jeśli nie przede wszystkim – jej sprocesowania oraz analityki.
W programie, m.in.:
- Jak w 6 pozornie prostych, a w praktyce wymagających krokach przygotować strategię marketingową dla Twojej firmy – i jak ją wdrożyć?
- Jak rekrutować specjalistów do działu marketingu i/lub sprzedaży?
- Jak automatyzować marketing i sprzedaż?
- Jak zarządzać projektami marketingowymi w firmie – od procesów własnych po współpracę z firmami zewnętrznymi, np. agencjami czy konsultantami?
- Jak podnieść sprzedaż w branży B2C i B2B?
- Jak zmiany związane z prywatnością wpłyną na obszar analityki internetowej w 2022 roku?
Kto wystąpi w trakcie konferencji?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Artur Jabłoński, CEO digitalk
- Agata Banaszkiewicz, COO digitalk
- Maja Czerwińska, Head of Excellence digitalk
- Marek Gwóźdź, Marketing Manager/Facebook Ads Specialist digitalk
- Adrianna Kasprzak, CEO Naturalne Atelier
- Mateusz Machulski, Google Ads Specialist digitalk
Konferencja skierowana jest do przedsiębiorców, właścicieli biznesów, menadżerów oraz osób, którym zależy na prowadzeniu skutecznych działań marketingowych generujących sprzedaż.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Link do strony wydarzenia: www.konkretnieomarketingu.pl/
NowyMarketing jest patronem konferencji „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”.