Konferencja Marketing i Technologia już w listopadzie

Już 24 listopada w Poznaniu po raz kolejny odbędzie się konferencja Marketing i Technologia, podczas której będzie można zobaczyć i wysłuchać prezentacji praktyków wiedzy marketingowej, zdobywców branżowych nagród i ekspertów, którzy do komunikacji mają niestandardowe podejście.
O autorze
1 min czytania 2017-11-02

W tym roku tematem przewodnim jest Pick Me! Organizatorzy chcą zwrócić uwagę na narastającą walkę o klienta, która już nie rozgrywa się na poziomie samego pozyskania go, ale na zdobyciu jego cennego czasu. Na scenie w tym roku zobaczymy między innymi Karolina Kałużna (Saatchi&Saatchi IS), Anna Kuropatwa (Havas Media Group), Dawid Papież (Google) oraz Amalię Agathou (XVIII, Havas’ innovation hub). Na scenie pojawi się również Roman Łoziński (Think ECO), jedyny prelegent, który na scenie konferencji pojawia się nieprzerwanie od 2012 roku.

Organizatorami wydarzenia są Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group.

Program oraz bilety dostępne są na stronie.

*Marketing i Technologia to cykl konferencji, skierowanych do osób, na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing