Konferencja Media Relations już 25 maja

O autorze
1 min czytania 2021-04-12

Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?

To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz, by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.

Jak to zrobić – dowiedz się u źródła!

Weź udział w Media Relations (25 maja/ online) i spotkaj się z dziennikarzami:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • prasowymi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
  • radiowymi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
  • regionalnymi (Jerzy Jurecki – Tygodnik Podhalański)
  • telewizyjnymi (Radosław Mróz – TVN24)
  • branżowymi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn Handel)
  • lifestyle’owymi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
  • agencyjnymi (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
  • oraz ekspertami komunikacji (Jolanta Piela – Good Division)

Co zyskasz, biorąc udział:

  • sprawdzisz, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami;
  • nauczysz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów;
  • poznasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia;
  • dowiesz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy;
  • poznasz skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy;
  • sprawdzisz, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają;
  • wejdziesz w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.

Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się