Konferencja Online Marketing Day. III edycja już 3 czerwca

Szukasz wydarzenia, na którym poznasz konkretne wskazówki oraz gotowe pomysły do wdrożenia w firmie? Chcesz dostać porady od osób, które mają doświadczenie w digital marketingu? Zapraszamy na darmową konferencję Online Marketing Day.
O autorze
1 min czytania 2022-05-06

Podczas konferencji Online Marketing Day wystąpi 11 znanych ekspertów, którzy edukują innych lub codziennie pracują z klientami nad poprawą wyników. W ciągu jednego dnia dowiesz się od nich, jak zwiększyć wydajność działań marketingowych za sprawą nowoczesnych technologii. Wydarzenie odbędzie się 3 czerwca.

Dla kogo jest wydarzenie?

3. edycja konferencji online jest dla każdego, kto chce wiedzieć, jak za sprawą sztucznej inteligencji, automatyzacji oraz analityki szybciej i lepiej pozyskiwać klientów. Na spotkaniu przydatne informacje znajdą zarówno doświadczeni SEO-wcy czy marketerzy, jak i przedsiębiorcy oraz właściciele e-commerce, którzy sami promują swoje biznesy.

Jakich korzyści możesz się spodziewać po Online Marketing Day?

  • Dostaniesz praktyczne wskazówki SEO, aby Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach.
  • Zobaczysz, jak wykorzystać AI w tworzeniu tekstów i innych działaniach marketingowych.
  • Dowiesz się, jak analizować skuteczność swoich działań, dzięki czemu dopracujesz strategię marketingową.
  • Poznasz, jak Google Analytics 4 zmieni Twoje podejście do analizy danych.

Kiedy i gdzie odbędzie się konferencja?

Wydarzenie odbędzie się 3 czerwca 2022 r. od godz. 9:00 do 16:00 online – nie musisz wychodzić z domu, by poznać sposoby ekspertów na pozyskiwanie klientów.

Jaki jest koszt? 0 zł! Konferencja jest całkowicie bezpłatna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kto wystąpi?

Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów, szkoleniowcy oraz specjaliści SEO i marketingu, m.in. Milena Majchrzak (SEMSTORM), Łukasz Żelezny (SEO.London), Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów”, „Webwriting”), Anna Moczulska (Artegence), Anna Jaroszewska (WhitePress), Roman Rozenberger (IBB Media), Piotr Michalak (Grupa TENSE), Adrian Andrzejczyk (Cube Group).

Zapisz się na konferencję na stronie onlinemarketingday.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wśród partnerów konferencji znaleźli się m.in.: LH.pl, Fox Strategy, WhitePress, Shoper, SMSAPI, Cube Group, Grupa TENSE, Deva Group.

Wydarzenie jest objęte patronatem honorowym IAB Polska.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.