Podczas konferencji Online Marketing Day wystąpi 11 znanych ekspertów, którzy edukują innych lub codziennie pracują z klientami nad poprawą wyników. W ciągu jednego dnia dowiesz się od nich, jak zwiększyć wydajność działań marketingowych za sprawą nowoczesnych technologii. Wydarzenie odbędzie się 3 czerwca.
Dla kogo jest wydarzenie?
3. edycja konferencji online jest dla każdego, kto chce wiedzieć, jak za sprawą sztucznej inteligencji, automatyzacji oraz analityki szybciej i lepiej pozyskiwać klientów. Na spotkaniu przydatne informacje znajdą zarówno doświadczeni SEO-wcy czy marketerzy, jak i przedsiębiorcy oraz właściciele e-commerce, którzy sami promują swoje biznesy.
Zobacz również
Jakich korzyści możesz się spodziewać po Online Marketing Day?
- Dostaniesz praktyczne wskazówki SEO, aby Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach.
- Zobaczysz, jak wykorzystać AI w tworzeniu tekstów i innych działaniach marketingowych.
- Dowiesz się, jak analizować skuteczność swoich działań, dzięki czemu dopracujesz strategię marketingową.
- Poznasz, jak Google Analytics 4 zmieni Twoje podejście do analizy danych.
Kiedy i gdzie odbędzie się konferencja?
Wydarzenie odbędzie się 3 czerwca 2022 r. od godz. 9:00 do 16:00 online – nie musisz wychodzić z domu, by poznać sposoby ekspertów na pozyskiwanie klientów.
Jaki jest koszt? 0 zł! Konferencja jest całkowicie bezpłatna.
Kto wystąpi?
Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów, szkoleniowcy oraz specjaliści SEO i marketingu, m.in. Milena Majchrzak (SEMSTORM), Łukasz Żelezny (SEO.London), Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów”, „Webwriting”), Anna Moczulska (Artegence), Anna Jaroszewska (WhitePress), Roman Rozenberger (IBB Media), Piotr Michalak (Grupa TENSE), Adrian Andrzejczyk (Cube Group).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zapisz się na konferencję na stronie onlinemarketingday.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.
Wśród partnerów konferencji znaleźli się m.in.: LH.pl, Fox Strategy, WhitePress, Shoper, SMSAPI, Cube Group, Grupa TENSE, Deva Group.
Wydarzenie jest objęte patronatem honorowym IAB Polska.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.