Konferencja Zawartości w czasach epidemii

W czasach, w których każde wydarzenie przenosi się do online’u, Publicon postanowił zorganizować konferencję Zawartości w nieco innej formie. Agencji zależy przede wszystkim, aby dać nieco inspiracji, insightów i sporej dawki wiedzy dotyczącej sytuacji, która wszystkich dziś najbardziej nurtuje.
O autorze
1 min czytania 2020-04-07

Konferencja Zawartości to autorskie wydarzenie organizowane przez Agencję PR Publicon przy współpracy z Uniwersytetem SWPS we Wrocławiu. To forum wymiany wiedzy dla każdego, kto interesuje się przestrzenią biznesową, kulturową, naukową czy medialną. Na konferencji możemy poznać prelegentów, których nie spotkamy na żadnym innym wydarzeniu. Zaproszeni goście dzielą się dotychczas zdobytym doświadczeniem i wiedzą, aby wspólnie z uczestnikami zagłębić tajniki otaczającej nas rzeczywistość. Tegoroczna, czwarta edycja wydarzenia oparta na słowie PONAD, skupiona była wokół osób, które swoim doświadczeniem i rozwiązaniami wychodzą ponad czasy, możliwości i oczekiwania.

W tym roku, z powodu ogólnoświatowej epidemii, wydarzenie zostało chwilowo wstrzymane. Organizatorzy zdecydowali się jednak nie zawieszać działań w ramach przygotowywania konferencji i stworzyć wydarzenie cykliczne, w wersji online. Forum, oparte na dotychczasowym motywie, skupia swoje tematy wokół aktualnej rzeczywistości, dotyczącej naszego życia w zupełnie nowym środowisku.

Zawartości Online

Zawartości Online to wydarzenie cykliczne, które odbywa się w każdy czwartek, o godzinie 14.00, poprzez Facebook Live. Co tydzień goście konferencji podejmują istotne kwestie dotyczące obszaru mediów, biznesu oraz gospodarki. Udzielają odpowiedzi na pytania nurtujące uczestników wydarzenia oraz dzielą się przygotowywanymi przez siebie materiałami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Program wydarzenia

2 kwietnia br. konferencja odbyła się w agencyjnym gronie. Głosu udzielili: Szymon Sikorski – CEO Agencji Publicon oraz Michał Ulidis – creative director Agencji Publicon. Dokonali analizy branży kreatywnej oraz przestrzeni medialnej w kontekście pandemii koronawirusa. Przedstawili również autorską wizję przyszłości po COVID-19. Raporty i materiały z ich wystąpienia dostępne są na stronie www.insight.publicon.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

9 kwietnia gościem wydarzenie będzie Bartosz Bieszyński, przedstawiciel Sztabu Kryzysowego Branży Eventowej i Turystycznej. Lider i współproducent m.in. takich projektów jak: Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2017, ceremonia otwarcia The World Games 2018 oraz kilkudziesięciu innych wydarzeń dla takich marek jak m.in. Red Bull, Philip Morris, Mercedes – Benz, Porsche, Volkswagen, Bacardi – Martini, Orange, PKN ORLEN, PKP Intercity czy ERGO Hestia. Tematem spotkania będą problemy, z jakimi musi aktualnie mierzyć się branża eventowa. Podczas rozmowy można będzie również dowiedzieć się więcej na temat przyszłości tego sektora.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na temat poszczególnych wystąpień dostępne jest na stronie www.facebook.com/zawartosci/.