Media Trendy, to źródło inspiracji i wiedzy na temat tego, co i dlaczego zmienia się w szeroko rozumianym świecie mediów, reklamy i komunikacji, włączając w to zmiany społeczne, kulturowe i technologiczne. Podczas konferencji prezentowane są trendy oraz innowacyjne i kreatywne rozwiązania we współczesnej komunikacji z konsumentem, wykorzystywane na świecie i w Polsce. Dziś wszyscy jesteśmy świadkami dynamicznych zmian na rynku reklamy – widzimy jak bardzo zmieniają się domy mediowe, agencje reklamowe i interaktywne, jak zmienili się klienci i ich potrzeby, jak w zmieniają się same media. Wszyscy uczestnicy tej układanki muszą poszerzać i rozwijać swoje kompetencje, zmieniać zakres i pole działania, nieustannie poszukiwać nowych i ciekawych rozwiązań. Media Trendy mają być partnerem i odpowiedzią na te zmiany. Dlatego nie będziemy trzymać się sztywnych ram konferencyjnych, nie będziemy też kreować sztucznych potrzeb – zależy nam na tym, aby program konferencji ułożony był według prawdziwych potrzeb i zainteresowań potencjalnych uczestników.
Czekamy na Wasze głosy jeszcze do wtorku (12.02) do końca dnia – na www.mediatrendy.pl, gdzie w zakładce „Wybory” można oddać głos na najbardziej innowacyjne kampanie i wiodące trendy roku 2012/2013 na świecie. Jednocześnie jest to forma głosowania na tematykę i listę prelegentów tegorocznej konferencji, na którą zaprosimy twórców projektów z największą liczbą głosów. A wybór jest zacny – można wybierać wśród innowacyjnych kampanii, które zdobywały nagrody na prestiżowych festiwalach reklamy, jak: Cannes Lions, Eurobest, czy Festival of Media, ich listę wytypowała Kapituła Autorytetów wraz z Komitetem Organizacyjnym. W ten sposób tegoroczni uczestnicy konferencji mają realny wpływ na to, co na Media Trendach usłyszą i z kim się spotkają.
Zobacz również
„To nowy pomysł na komunikację z odbiorcami konferencji , który jesteśmy przekonani, zainteresuje i zaangażuje w myślenie o Media Trendach jeszcze większe grono osób – marketerów i przedstawicieli branży reklamowej – niż to było dotychczas.” – powiedział Adam Bolikowski, Strategy Director z domu mediowego Carat Polska, który zajął się przygotowaniem strategii komunikacji tegorocznej edycji Media Trendów.
Oprawę kreatywną, nawiązującą do konieczności ciągłego podejmowania wyzwań i poszukiwania, przygotowała agencja Proximity Poland (BBDO Group).
Zachęcamy wszystkich, do oddawania głosów na swoje ulubione kampanie!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wyniki głosowania, a co za tym idzie – pierwszych prelegentów tegorocznej konferencji Media Trendy opublikujemy za tydzień!
Słuchaj podcastu NowyMarketing