Organizowany przez Online Marketing Polska Kongres Marketingu Mobilnego to praktyczne warsztaty, dzięki którym mobile marketing nie będzie miał przed Tobą tajemnic. Dzięki Kongresowi wykorzystasz „swoje 5 minut” w wyścigu z konkurencją i zdobędziesz klientów mobile’owych jako pierwszy.
Zobacz również
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ NA KONGRESIE?
- Poznasz sposoby na samodzielne przeprowadzenie zmian w swojej stronie internetowej tak, aby prawidłowo wyświetlała się na urządzeniach mobilnych – bez względu na to, jakiego systemu używasz,
- Na żywo pokażemy jak z przykładowego serwisu zrobić jego wersję mobilną – wrócisz z gotowym rozwiązaniem krok po kroku!
- Dowiesz się, w jaki sposób dbać o to, aby Twój produkt i usługa była stale obecna w wyszukiwarce mobilnej – pozycjonowanie w mobilnym Google krok po kroku,
- Będziesz rozumieć technologie, które należy wykorzystywać w promocji strony w kanale mobilnym – jako pierwsi w Polsce wytłumaczymy je w zrozumiały sposób na przykładach bez używania skomplikowania sformułowań,
- Samodzielnie przeniesiesz sprzedaż na urządzenia przenośne i wykorzystać nowych użytkowników, którzy kupują przez smartfona i tablet,
- Zaplanować od początku do końca kampanię na urządzenia mobilne i zaistnieć ze swoją marką w kanale mobilnym,
- Tylko na Kongresie Marketingu Mobilnego dowiesz się, w jaki sposób zarobić na przełomie w sposobie konsumpcji Internetu, który dzieje się na naszych oczach – pokażemy nie tylko sam marketing, ale także gotowe strategie produktowe,
SKRÓCONY PROGRAM KONGRESU
- Twoja strona mobilna – jak przenieść swoją stronę na urządzenia przenośne i nie zostać ukaranym przez Google? (Po raz pierwszy w Polsce pokażemy na żywo jak przejść z dotychczasowej strony internetowej do tej, która będzie przyjazna użytkownikom mobilnym – w 10 szybkich krokach, przeanalizujemy wszystkie elementy Państwa stron internetowych, które będą miały znaczenie dla wyszukiwarki Google – dzięki tym wskazówkom uchronią się Państwo od spadku w wynikach wyszukiwania, Joomla, WordPress, Drupal, PrestaShop i strony własne – dla każdego rodzaju strony osobno pokażemy jak przenieść Państwa stronę na smartfony i tablety – wystarczy tylko notować i wrócić z gotowym rozwiązaniem!, Na które elementy należy zwrócić uwagę tak, aby strona poprawnie wyświetlała się na wszystkich dostępnych urządzeniach mobilnych, Odkrywamy tajemnicę, jakie elementy powinien zawierać serwis internetowy, aby był atrakcyjny dla nowego typu konsumenta korzystającego z tabletu i smartfona, Wybór metody dostosowanej do specyfiki strony www – kiedy zdecydować się na osobną wersję mobilną serwisu, a kiedy na responsive web design – unikalne porady, dzięki którym nie popełnisz kosztowych błędów),
- Marketing mobilny – skuteczne kampanie na urządzeniach mobilnych (jak zacząć?, Gotowe strategie przeniesienia marketingu na urządzenia przenośne – 10 kroków do szybkiego startu w promocji mobilnej, Jak projektować skuteczne e-mailingi dla urządzeń mobilnych, które zostaną zawsze prawidłowo odczytane oraz przełożą się na sprzedaż?, Mobilny Google dla marketerów – nowe podejście do planowania kampanii w wyszukiwarce, Media społecznościowe w marketingu mobilnym – jak zaplanować publikację komunikatów na Facebooku, na Google+ i w nk.pl tak, aby mieć pewność, że zostaną odczytane przez użytkownika smartfona i tabletu, Przełomowe i skuteczne kampanie internetowe dla urządzeń mobilnych – bądź o krok od konkurencji i promuj się w mobile gdzie już teraz są Twoi klienci!, Badanie efektywności podjętych działań w mobile – jak sprytnie i niedrogo prowadzić kampanie mobilowe?),
- Sprzedaż w kanale mobilnym – Jak pozyskać klienta mobilnego? (m-commerce – sprzedaż w kanale mobilnym osobno dla sektora B2B i B2C, Kim jest i jak kupuje klient mobilny? Szczegółowa analiza dla marketerów z uwzględnieniem prognoz na rok 2014, Jak promować swoje produkty i usługi za pomocą wyszukiwarek mobilnych – pozycjonowanie w mobile, Jak bezkosztowo pozyskać klienta mobilnego?),
- Modele biznesowe produktów mobilnych – Jak zarobić na mobile? (Prezentacja sprawdzonych modeli biznesowych osobno dla sektora B2B oraz B2C, Pokażemy przykłady rozwiązań i firm, którym się udało – przeanalizujemy, które dokładnie elementy strategii przesądziły o sukcesie i które można przenieść do swojego biznesu, Przeprowadzimy dokładne case study zagranicznych projektów skupiając się tylko na tym, co bezpośrednio przełożyło się na ich sukces finansowy – gotowe do zastosowania wzorce, Od czego zacząć projektowanie strategii obecności na urządzeniach mobilnych, aby już na początku uniknąć kosztownych błędów i skupić się tylko na działaniach, które przyniosą wymierne korzyści finansowe),
- INSPIRACJE MOBILNE 2013/2014 – zobacz co działa (Poddamy szczegółowej analizie kilka wybranych polskich i zagranicznych studiów przypadku pod kątem ich przyszłego wykorzystania na polskim rynku, Case study zostanie starannie dobrane pod kątem Uczestników – pokażemy działające przykłady zbliżone Państwa sektorowi i branży, Po każdym polskim oraz zagranicznym case study otrzymają Państwo listę kluczowych elementów, które przełożyły się na sukces danej marki – sami skorzystacie tylko z najlepszych i sprawdzonych rozwiązań, Nie popełniaj błędów innych – pokażemy także projekty mobilne, które zakończyły się stratami finansowymi – 5 najczęściej pojawiających się błędów, których uniknięcie pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze),
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi – jak dobrać rzetelnego wykonawcę i nie przepłacać? (Jakich wykonawców będziesz potrzebować w realizacji zadań mobile’owych, a jakie prace lepiej wykonać w firmie? – praktyczne wskazówki, Po raz pierwszy w Polsce! Ujawniamy tajemnicę, ile powinno kosztować wykonanie prac w mobile! Dzięki temu panelowi już nigdy nie będziesz przepłacać, Praktyczny słowniczek technologii, pojęć i sformułowań używanych przez agencje interaktywne – od nazw oficjalnych, po zwyczajowe, Jak skutecznie kontrolować i rozliczać prace agencji? Dzięki dobremu ułożeniu prac na samym początku, unikniesz późniejszej frustracji, niedopowiedzeń, a prace będą przebiegały znacznie sprawniej),
- Narzędzia marketera – zorganizuj swój warsztat pracy! (Warsztat pracy marketera mobilnego – jakie urządzenia oraz oprogramowanie należy wykorzystywać, aby potrafić skutecznie projektować oraz testować rozwiązania na urządzeniach przenośnych – otrzymają Państwo listę narzędzi niezbędnych, które rzeczywiście przyspieszą Państwa pracę, Nieodpłatne narzędzia online – jak bez ponoszenia żadnych kosztów utworzyć dla siebie narzędzia, dzięki czemu można sprytnie zaoszczędzić dużo pieniędzy, Aplikacje mobilne – które warto tworzyć w konkretnych branżach i sektorach – praktyczne wskazówki z naciskiem na osiąganie ambitnych celów budżetowych, Narzędzia badania użyteczności projektów mobilnych – jak projektować rozwiązania, które pokochają użytkownicy i będą gotowi za nie płacić – zarówno dla B2B, jak i B2C),
- Pytania i odpowiedzi – rzeczywiście rozwiązujemy Państwa problemy! (Na jednej scenie otrzymają Państwo możliwość odpowiedzi na pytania przez wszystkich najlepszych ekspertów, którzy „zjedli zęby” na marketingu mobilnym, Nie wyjdą Państwo bez odpowiedzi na swoje wątpliwości i bez gotowej koncepcji zmian swojego marketingu na promocję mobilną, Nie będzie to panel dyskusyjny, tylko panel, którzy rozwiąże Państwa problemy.
Prelekcje przed Kongresem podlegają surowej ocenie Rady Programowej Online Marketing Polska, co daje gwarancję najwyższej jakości merytorycznej spotkania! Nigdzie indziej nie dowiesz się więcej gotowych do zastosowania rozwiązań.
Organizatorem kongresu jest Online Marketing Polska.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
Słuchaj podcastu NowyMarketing