To ostatni dzwonek na to, żeby się zapisać i wziąć udział w tym spotkaniu.
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017 odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Motywem przewodnim tegorocznej edycji będzie szeroko pojęta tematyka kryzysowa. Podczas kilkunastu wystąpień, specjaliści zajmujący się różnymi dziedzinami z zakresu PR podzielą się swoimi doświadczeniami na temat tego, jak zapanować nad sytuacją kryzysową w zależności od jej rodzaju i profilu firmy.
Zobacz również
Wśród prelegentów, których będziemy mieli okazję usłyszeć w trakcie Kongresu, znajdą się m.in.: Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski i organizator wydarzeń sportowych, insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji i Ilona Grzywińska, Dyrektor Komunikacji w firmie UBER w Europie Środkowo-Wschodniej.
Skomplikowane sytuacje mogą wystąpić w każdym przedsiębiorstwie. Ich geneza, przebieg i forma mogą być naprawdę różnorodne, dlatego nie dziwi szeroki zakres tematyczny wystąpień. Poznamy np. specyfikę problemów i zasady ich rozwiązywania w instytucjach publicznych, możliwe zagrożenia w komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, właściwe zachowania w przypadku kryzysu medialnego, a także metody współpracy z dziennikarzami w kryzysie.
– Kryzys to zjawisko nieprzewidywalne i nagłe, może zaskoczyć nawet najlepiej funkcjonujące przedsiębiorstwo właściwie w każdej chwili. Z tego powodu warto wybiegać w przyszłość, przewidywać możliwe scenariusze i opracowywać odpowiednie rozwiązania, dzięki którym zminimalizujemy potencjalne negatywne skutki kryzysu. Solidne przygotowanie i pewność w podejmowanych działaniach to kluczowe elementy pomyślnego zakończenia kryzysu – wyjaśnia dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kongres Profesjonalistów Public Relations jest skierowany zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się komunikowaniem, jak i osób, które interesują się tą tematyką. Udział w wydarzeniu wymaga wcześniejszej rejestracji za pośrednictwem strony: www.kongresprofesjonalistow.pl. Wciąż trwają zapisy, ale to już ostatni dzwonek. Organizatorami Kongresu są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mestengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe Newslink, Publicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, ABAKUS Konsulting, TOP SA, VEGACOM SA, CanZan, COMMIT Polska Sp. z o.o., CAR-RENTAL.PL, PRawdziwy PR, Filmowy.org, Apartamenty Bystra Woda oraz Drukarnia TPM sp. j.