Konkret 9 „BIO na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej platformy komunikacyjnej Carrefour Act For Food wprowadzonej we wrześniu zeszłego roku.
W ramach platformy marka promuje konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Główną lokalną barierą zniechęcającą do kupna produktów z certyfikatem ekologicznym jest cena. Gwarancja najniższej ceny na ofertę BIO ma dać pewność, że wybieramy najlepiej i dla zdrowia, i dla portfela.
Zobacz również
Strategia globalna została zaadaptowana do kreatywnego konceptu, który przemówi do polskiego konsumenta.
Głównym bohaterem kampanii jest Bobas. Słodki jak każdy maluch, jednak z ciętym językiem i bogatą osobowością. Skąd to wiemy? Słyszymy jego wewnętrzny, dorosły głos (w tej roli Wojciech Mecwaldowski) komentujący ironicznie otaczającą go rzeczywistość. Kampanię otwiera 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Bobas edukuje otoczenie na temat żywności BIO. W kolejnych odcinkach pojawią się nowi bohaterowie i nowe tematy, które Bobas elokwentnie weźmie na warsztat.
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour oraz materiały POS. Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing