Konkret 9 „BIO na zdrowie” – Carrefour rusza z nową kampanią

Każdy ma dobrą radę, jak jeść lepiej, ale lepiej mieć rozwiązanie, czyli nowa kampania Carrefour wraz z konkretnym rozwiązaniem – szeroki wybór produktów z certyfikatem ekologicznym objętych gwarancją najniższej ceny.
O autorze
1 min czytania 2019-06-03

Konkret 9 „BIO na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej platformy komunikacyjnej Carrefour Act For Food wprowadzonej we wrześniu zeszłego roku.

W ramach platformy marka promuje konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Główną lokalną barierą zniechęcającą do kupna produktów z certyfikatem ekologicznym jest cena. Gwarancja najniższej ceny na ofertę BIO ma dać pewność, że wybieramy najlepiej i dla zdrowia, i dla portfela. 

Strategia globalna została zaadaptowana do kreatywnego konceptu, który przemówi do polskiego konsumenta.

Głównym bohaterem kampanii jest Bobas. Słodki jak każdy maluch, jednak z ciętym językiem i bogatą osobowością. Skąd to wiemy? Słyszymy jego wewnętrzny, dorosły głos (w tej roli Wojciech Mecwaldowski) komentujący ironicznie otaczającą go rzeczywistość. Kampanię otwiera 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Bobas edukuje otoczenie na temat żywności BIO. W kolejnych odcinkach pojawią się nowi bohaterowie i nowe tematy, które Bobas elokwentnie weźmie na warsztat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour oraz materiały POS. Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing