Do konkursu zgłoszono ponad 200 filmów. To chyba największa do tej pory akcja z udziałem blogerów – cieszy się juror, Maciej Budzich. Po raz pierwszy w historii, dzięki Bankowi Millennium, blogerzy zadecydowali
o przyznaniu tak wysokich nagród. Otwartość na nowatorskie rozwiązania, przemyślana strategia oraz trójstronna współpraca banku, Agencji 180heartbeats + Jung v. Matt i blogerów sprawiły, że kampania ,,3 kroki do celu” znacząco wpłynęła na rozwój blogowego marketingu.
Zobacz również
Konkurs „3 kroki do celu” promował Konto Oszczędnościowe Twój Cel, a łączna pula nagród wyniosła 155 000 złotych. Zadanie konkursowe polegało na zaprezentowaniu swojego celu lub marzenia za pomocą krótkiego filmu. Pełna lista zwycięzców znajduje się na www.youtube.plbankmillennium.
Konto Oszczędnościowe Twój Cel dostępne jest w Banku Millennium od lipca 2011 roku. Zakładając je, Klient definiuje cel oraz kwotę, jaką chciałby miesięcznie odkładać. W ramach konta można zaplanować harmonogram wpłat, śledzić zaawansowanie realizacji celu i reagować na bieżący stan oszczędności.
Narzędzia dostępne w ramach Konta Oszczędnościowego Twój Cel:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- wizualizacje zaawansowania celu, w tym projekcja wpłat na przyszłość
- kalkulator wspomagający wyliczenia
- powiadomienia SMS o realizacji celu
- definiowanie unikalnej nazwy i wybór grafiki ilustrującej cel
- możliwość podzielenia się swoim celem na Facebooku
Słuchaj podcastu NowyMarketing