Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Konkurs Art Moves na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty

Konkurs Art Moves na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
Tegoroczna edycja konkursu Art Moves odbywała się pod hasłem „Uzależnić się czy uniezależnić? Płynąć z prądem czy pod prąd?” i cieszyła zainteresowaniem twórców z 67 krajów. Znamy już laureatów konkursu – zwycięzcę i 5 prac wyróżnionych. Teraz wyłoniono laureatów wydarzenia.
O autorze
1 min czytania 2024-08-09

Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves jest festiwalem sztuki billboardowej, który od 16 lat prezentuje i promuje tę kategorię sztuki publicznej. W ramach wydarzenia w przestrzeni Torunia prezentowane są prace artystów z całego świata, poruszające ważne, aktualne tematy. W tym roku na nośnikach, które zwykle wykorzystywane są do prezentacji reklam:

  • bilbordach,
  • citylightach
  • i ekranach LED,

zaprezentowane zostaną prace artystyczne, odnoszące się do tematu przewodniego całej imprezy: „Uzależnić się czy uniezależnić? Płynąć z prądem czy pod prąd?”.

Jednym z głównych elementów festiwalu jest corocznie organizowany, międzynarodowy konkurs na najlepszą pracę billboardową. Do wystawy konkursowej wybierane są najciekawsze prace, nadesłane przez utalentowanych artystów z całego świata. Prace te są twórczą wypowiedzią artystyczną na temat festiwalowego hasła. Tematy corocznych edycji festiwalu wybierane są w taki sposób, by korespondowały z procesami i zjawiskami społecznymi kształtującymi współczesny, globalny świat. Wyrastają one z głębokiej refleksji o podłożu socjologicznym, psychologicznym, filozoficznym i są wyrazem troski o kształt rzeczywistości, w jakiej żyjemy.

W tym roku artyści zostali zaproszeni do twórczej interpretacji hasła: „Uzależnić się czy uniezależnić? Płynąć z prądem czy pod prąd?”. Na tegoroczny konkurs wpłynęło 653 prace, nadesłane przez 344 artystów z 62 krajów świata. Pokazuje to, że twórcom szczególnie bliskie jest tegoroczne hasło konkursowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jury w składzie:

  • Adam Niklewicz / artysta / North Haven, Connecticut, USA,
  • Mark Titchner / artysta / Londyn, Wielka Brytania,
  • Małgorzata Augustyniak / historyk sztuki, pełnomocnik zarządu AMS SA / Warszawa, Polska,
  • Joanna Górska / artystka, kurator, dyrektor artystyczny Festiwalu Art Moves / Toruń,

wyróżniło 6 prac, które zostaną pokazane na bilbordach w ramach Festiwalu Art Moves 2024.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród najlepszych znaleźli się:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Maja Wąż / Polska,
  • Yehying Yan / Malezja,
  • Grzegorz Myćka / Polska,
  • Mateusz Domeradzki / Polska,
  • Wojciech Mazur / Polska,
  • Ying-Hsiu, Chen i Hsiang-Ying, Chen / Tajwan.

Jury za najbardziej interesującą pracę uznało projekt Mai Wąż i właśnie do niej powędruje Główna Nagroda Konkursu w wysokości 4000 PLN.

Maja Wąż / Polska – zwyciężczyni konkursu

Yehying Yan / Malezja – praca wyróżniona

Ying-Hsiu, Chen i Hsiang-Ying, Chen / Tajwan – praca wyróżniona

Festiwal Art Moves 2024 rozpocznie się 1 września 2024 w Toruniu, oficjalne otwarcie odbędzie się 6 września.