Najbardziej popularne treści z Konkursu obejrzało 1,7 miliona osób na Youtube, 418 tyś osób na TVP2, 167 tyś. osób na TVP Kultura, a w internecie – 13 tyś. obejrzało go na VoD TVP, a codziennie pojawiało się około 1000 postów na temat tego wydarzenia.
Konkurs Chopinowski na co dzień był najczęściej oglądany na tradycyjnych telewizorach (średnio 65 tyś. obejrzeń dziennie). Na VoD oglądało go kilkanaście tysięcy ludzi. W mediach społecznościowych codziennie pojawiało się na ten temat 1000 postów i komentarzy.
Zobacz również
W mediach społecznościowych na żywo pojawiały się opinie na temat kolejnych wykonawców. Wypowiedzi na temat konkretnych wykonawców pojawiały się najpierw na Twitterze, a potem na Facebooku. Na tym ostatnim kluczowy był oficjalny fanpage wydarzenia Konkurs Chopinowski 2015 TVP.
Raport jest do pobrania ze strony.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing