Konkurs Cropp i Urban Forms na Instagramie

Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.
O autorze
1 min czytania 2013-10-04

Galeria Urban Forms to autorski projekt  założonej w 2009 roku Fundacji Urban Forms. Jest to stała ekspozycji sztuki ulicznej w publicznej przestrzeni Łodzi. W chwili obecnej składa się z 30 wielkoformatowych malowideł – murali – umieszczonych bezpośrednio na elewacjach budynków w centrum miasta. Tworzą one szlak artystyczny dostępny dla wszystkich mieszkańców i przyjezdnych.

Podczas tegorocznej 3. edycji Festiwalu Galeria Urban Forms przez ponad miesiąc sześciu artystów: Inti (Chile), Roa (Belgia), 3ttman (Hiszpania), Tone (Polska), Proembrion (Polska) oraz Cekas (Polska) malowało wielkoformatowe obrazy na ścianach sześciu budynków. 

Festiwal zainaugurował Roa:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Następnie Chilijczyk Intiego na ścianie 11-piętrowego wieżowca al. Wyszyńskiego 80 stworzył największy łódzki mural i jeden z największych w Europie o rozmiarach 33 metry wysokości i 13 metrów szerokości. Dzieło przedstawia wędrowca i jego kozy. Malowanie obrazu trwało blisko dwa tygodnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ryszard Paprocki na Pasażu Schillera stworzył ogromny obraz 3D, a TONE mural na ul. Legionów:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. Maciej Stempij, fanpage Fundacja Urban Forms

Łódzka uliczna galeria liczy już 30 wielkoformatowych malowideł autorstwa uznanych polskich oraz światowych twórców street artu m.in. z Brazylii, Francji czy Hiszpanii. Wszystkie można zobaczyć na fanpage’u Fundacji oraz m.in. podczas wycieczek autobusowych i rowerowych szlakiem łódzkich murali.

Sponsorem głównym festiwalu jest Cropp, który przygotował na Instagramie konkurs na najlepsze zdjęcia z Galerii Urban Forms #croppigram – osoby, które umieszczą w aplikacji Instagram, autorskie zdjęcia prezentujące mural z galerii Urban Forms oraz oznaczą je poprzez hashtagi #cropp i #urbanforms mogą zdobyć nagrody:

Osoby nie korzystające z Instagrama mogą wziąć udział w konkursie na Facebooku – na stronie wydarzenia.