Konsumenci wybrali produkt roku

Już po raz dziewiąty 5000 Polaków wybrało najlepsze nowości produktowe, które pojawiły się w sprzedaży w ciągu ostatniego roku. To jedno z największych badań opinii na polskim rynku. Co roku, na zlecenie firmy Produkt Roku Polska Sp. z o.o., przeprowadza je instytut badawczy TNS Polska.
O autorze
1 min czytania 2013-04-19

„Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to program marketingowy skierowany do producentów  i dystrybutorów produktów z branży FMCG. Program tworzą dwa elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów oraz tytuł i logo, którym producenci mogą posługiwać się w komunikacji marketingowej nowości uznanych za najlepsze w swoich kategoriach. Koncept „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” funkcjonuje na świecie  od 1987 roku, pierwsza edycja badania odbyła się we Francji. W chwili obecnej projekt jest obecny w ponad 30 krajach.

Uroczyste ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród laureatom odbędzie się 22 kwietnia  2013 r. (poniedziałek) o godz. 20:00 w warszawskim Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza. Gościem specjalnym gali będzie Piotr Tymochowicz, ekspert ds. wizerunku.

Partnerzy projektu: instytut badawczy TNS Polska, sieć hipermarketów Real, ogólnopolska sieć electromarketów i sklep internetowy – Media Markt i Saturn, branżowy miesięcznik „Handel”, magazyn „Media i Marketing Polska”, dwutygodnik „Tina” oraz suplement telewizyjny „Teleprogram”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj