Na fotografiach promocyjnych widzimy szczupłe modelki, które naciągają na siebie rajstopy. Obie nogi w jednej nogawce, pas naciągnięty nawet na szyję. Sugerują tym, że rajstopy są niesamowicie rozciągliwe i przeznaczone dla dużo większych Pań. I choć firma na pewno chciała przekazać, że ich produkt będzie pasował na wszystkie kobiece kształty, to internauci oskarżają firmę o dyskryminację i brak wrażliwości.
Zobacz również
Wish.com nie skomentowało sprawy, a zdjęcia dalej możemy znaleźć na platformie.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W kampaniach reklamowych Nike widzimy zwykle wysportowane i smukłe modelki. Jednak marka chce zainspirować do ćwiczeń i zmiany trybu życia wszystkie kobiety, nawet te, które obok siłowni przechodzą z zamkniętymi oczami. Niedawno przygotowała kampanię, w której stawia na naturalność, kobiece kształty, dlatego do współpracy zaprosiło dwie popularne blogerki plus size: Danielle Vanier i Gracie Francesce oraz modelkę Naomi Shimada.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ubiegłym roku również BuzzFeed pod lupę wziął wizerunek modelek w znanych kampaniach firm odzieżowych m.in.: Tommy’ego Hilfigera, Calvina Kleina, Burberry, czy Kate Spade. Jak wyszły sesje? Oceńcie sami!