Kontrowersyjna reklama rajstop Wish.com oburza. Zobacz szczupłe modelki promujące rajstopy dla kobiet plus size

Kontrowersyjna reklama rajstop Wish.com oburza. Zobacz szczupłe modelki promujące rajstopy dla kobiet plus size
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Portal Wish.com porwał się jednak na reklamę, którą można nazwać antyreklamą. Dlaczego? Wszystko za sprawą promocji rajstop dla kobiet size plus. Dlaczego akurat ten towar wywołał lawinę nieprzyjemnych opinii?
O autorze
1 min czytania 2017-12-11

Na fotografiach promocyjnych widzimy szczupłe modelki, które naciągają na siebie rajstopy. Obie nogi w jednej nogawce, pas naciągnięty nawet na szyję. Sugerują tym, że rajstopy są niesamowicie rozciągliwe i przeznaczone dla dużo większych Pań. I choć firma na pewno chciała przekazać, że ich produkt będzie pasował na wszystkie kobiece kształty, to internauci oskarżają firmę o dyskryminację i brak wrażliwości.

 

Wish.com nie skomentowało sprawy, a zdjęcia dalej możemy znaleźć na platformie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W kampaniach reklamowych Nike widzimy zwykle wysportowane i smukłe modelki. Jednak marka chce zainspirować do ćwiczeń i zmiany trybu życia wszystkie kobiety, nawet te, które obok siłowni przechodzą z zamkniętymi oczami. Niedawno przygotowała kampanię, w której stawia na naturalność, kobiece kształty, dlatego do współpracy zaprosiło dwie popularne blogerki plus size: Danielle Vanier i Gracie Francesce oraz modelkę Naomi Shimada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W ubiegłym roku również BuzzFeed pod lupę wziął wizerunek modelek w znanych kampaniach firm odzieżowych m.in.: Tommy’ego Hilfigera, Calvina Kleina, Burberry, czy Kate Spade. Jak wyszły sesje? Oceńcie sami!