Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Kontynuacja współpracy Legii Warszawa i Plus500

Legia Warszawa, największy polski klub i Plus500, globalna firma działająca na rynku finansowym, podpisały nową umowę sponsoringową obowiązującą do 2025 roku.
O autorze
1 min czytania 2023-05-30

Plus500 od 2020 roku pozostaje głównym sponsorem klubu. W tym okresie Legia Warszawa zdobyła mistrzostwo Polski (2021), Puchar Polski (2023 ) oraz wystąpiła w fazie grupowej Ligi Europy UEFA (2021). W obecnym sezonie klub notuje najwyższą średnią frekwencję ze wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy – ponad 21 tysięcy widzów. 

– Przedłużenie umowy z tak prestiżowym sponsorem jak Plus500 to świetna wiadomość w kontekście planów rozwojowych klubu oraz dowód na wiarygodność i atrakcyjność Legii Warszawa jako wiodącej marki sportowej w Polsce. Dziękujemy za dotychczasową, profesjonalną współpracę i plan wspólnego działania na przyszłość. Cieszymy się również, że Legia jest w gronie trzech klubów w Europie, które zostały wybrane przez firmę Plus500 jako strategiczni partnerzy w obszarze sportu oraz doceniony został nasz potencjał sponsoringowy i komercyjny – mówi wiceprezes zarządzający Legii Warszawa Marcin Herra.

Logo firmy jest eksponowane na froncie koszulki meczowej. Plus500 jest związane umowami sponsorskimi również z takimi klubami jak wielokrotny uczestnik Ligi Mistrzów UEFA Atalanta Bergamo oraz mistrz Szwajcarii Young Boys Berno. Wcześniej, przez wiele firma wspierała byłego mistrza Hiszpanii Atletico Madryt, a od niedawna Plus500 sponsoruje również sześciokrotnych mistrzów NBA Chicago Bulls.

PS Klarna rozpoczyna współpracę z Legia Ladies

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klarna została pierwszym oficjalnym sponsorem Legia Ladies. Wspólnie ze stołecznym klubem będzie promować ideę równości płci w sporcie poprzez popularyzowanie żeńskiej piłki nożnej w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing