Absolwentka dziennikarstwa i kulturoznawstwa, a w pracy Social Media Specjalista. W branży reklamowej pracuje od 2014 roku. Obecnie obsługuje marki z branży FMCG oraz RTV i AGD. Uważa, że marka zawsze powinna być „na czasie”, dlatego uwielbia real time marketing. Chodząc po mieście, kreuje w głowie ambienty, w myślach poprawia cudze hasła i bannery. Marzy o stworzeniu kampanii, która przerodzi się w prawdziwie soczysty viral.
W czasie wolnym: kociara, koniara i rowerzystka. Kocha Modern Talking, dokumenty, filmy o mafii i… marchewki.
Zobacz również
Bardzo się cieszę, że Kornelia Rudnik dołączyła do naszego zespołu social media. Ma duże doświadczenie w planowaniu i realizacji działań we wszystkich kanałach mediów społecznościowych. Już w pierwszych dniach pracy zaskoczyła Klientów swoimi pomysłami – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA. Jestem przekonana, że połączenie możliwości, jakie oferuje agencja Insignia z umiejętnościami Kornelii zaowocują świetnymi projektami i realizacjami dla naszych Klientów.