Infografika przede wszystkim pokazuje, że pozycjonowanie nie jest procesem, za który nie ponosi się kosztów oraz nie stoją żadne anonimowe narzędzia. Każda z przepytanych firm wydaje środki na utrzymanie własnej infrastruktury czy to w postaci serwerów dedykowanych lub hostingów i domen internetowych.
Firmy także kupują narzędzia, które wspierają proces pozycjonowania i monitorowania wyników oraz podnoszą kwalifikacje swoich pracowników. Zebrane dane zostały również posegmentowane w przekroju na trzy województwa: małopolskie, mazowieckie i śląskie.
Zobacz również
Infografika pierwotnie została opublikowana pod adresem www.silesiasem.pl/koszty-prowadzenia-firmy-pozycjonujacej-infografika, gdzie została wyjaśniona metodologia przygotowania danych.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]