W ramach zawartego porozumienia, logo sponsora będzie eksponowane na parkiecie podczas meczów rozgrywanych przez Legię w charakterze gospodarza. Ponadto, logotyp Ele Taxi pozostanie na strojach meczowych i najważniejszych nośnikach marketingowych Klubu.
Ele Taxi sponsoruje koszykarską Legię już od sezonu 2013/14, kiedy zespół wywalczył awans do I ligi.
Zobacz również
Cieszymy się z przedłużenia umowy, ponieważ Ele Taxi jest jednym z naszych kluczowych partnerów. Nasza dotychczasowa współpraca układała się pomyślnie dla obu stron, dlatego tym bardziej doceniamy fakt, że tak istotny sponsor będzie nas nadal wspierał, a także promował swoją markę przez nasz Klub – powiedział Prezes Legii Warszawa Sekcja Koszykówki S.A., Robert Chabelski.
Ele Taxi jest największą w Polsce korporacją taxi oraz inicjatorem ogólnopolskiej sieci Taxi Polska 19100, w skład której wchodzą najlepsze korporacje w Polsce zjednoczone w trosce o bezpieczeństwo Klientów. Firma jest obecna na rynku od 25 lat. Do dyspozycji Klientów jest ponad 1500 taksówek osobowych, kombi, limuzyn, busów i samochodów dostawczych. Kierowcami Ele Taxi są wyłącznie licencjonowani taksówkarze, czyli ludzie, którzy profesjonalnie wykonują usługi transportowe. Ele Taxi, jako jedyna korporacja w Polsce, wprowadziła obowiązkowe szkolenia z zakresu ratownictwa drogowego – kurs udzielania pierwszej pomocy dla wszystkich swoich taksówkarzy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing